شنبه 26 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تعطيلی مجتمع کشت صنعت شمار (روغن غنچه) و بيکار شدن ۱۲۰۰ کارگر، ايلنا

تهران- خبرگزاری کار ايران
يک منبع آگاه از تعطيلی مجتمع کشت صنعت شمار (روغن غنچه) و بيکار شدن ۱۲۰۰ نفر نيروی کار خبرداد.

به گزارش ايلنا، اين منبع آگاه گفت:‌‏مجتمع کشت و صنعت شمال يکی از کارخانه‌‏های فعال و پويای مازندران است که به عنوان دومين توليدکننده روغن نباتی در کشور نيز شناخته شده است و ۱۲۰۰ نفر کارگر دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: اين واحد پس از پشت سر گذاشتن يک دوره رکود توانست با حل مشکلات اقدامات موثری را نيز در توسعه توليد و اشتغال کشور داشته باشد.
وی تصريح کرد: در چند سال گذشته اين واحد در رده بهترين کارخانه‌‏ها قرار داشته است و حتی در پرداخت حق و حقوق کارگران نيز بسيار دقيق عمل نموده‌‏است.
اين منبع در ادامه تاکيد کرد:‌‏ درحال حاضر به علت بی‌‏توجهی مسوولان استان اين واحد به تعطيلی کشيده شده است و کارگران آن با معظل بيکاری مواجه هستند.
وی يادآور شد که درجريان طوفان استان مازندران نيز به اين کارخانه خسارت‌‏های سنگين وارد آمد که تاکنون شرکت‌‏های بيمه حاضر به پرداخت خسارت نشده‌‏اند.
يک منبع ديگر در اين باره گفت: مديران اين واحد در سال ۸۴ اقدام به خريداری مجتمع کشت و صنعت شمال کردند و اين واحد را که در حال ورشکستگی بود احيا کردند.
وی در ادامه افزود: طی دو سال گذشته کارخانه ضرر بسيار ديده است اما اداره دارايی ماليات سنگينی را برای اين واحد در نظر گرفته است که کارفرمايان قادر به پرداخت آن نيستند.





















Copyright: gooya.com 2016