سه شنبه 13 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ممنوعيت حضور فروشنده مرد در فروشگاه‌‏های عرضه لباس زنانه، ايلنا


تهران- خبرگزاری کار ايران
رئيس پليس نيروی انتظامی تهران بزرگ در جلسه‌‏ای با روسای اصناف گفت: از اين پس استخدام فروشنده مرد در فروشگاه‌‏های عرضه‌‏کننده لباس بانوان ممنوع می‌‏باشد و در صورت مشاهده تخلف به شدت برخورد قانونی می‌‏شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش خبرنگار ايلنا، سردار عزيز‌‏الله رجب‌‏زاده با بيان اين خبر گفت: اهداف جلسه ما با روسای اصناف برای امنيت زنان صورت گرفته اين بود که به فروشگاه‌‏ها و صنوف تذکرات لازم داده شود.
وی در ادامه گفت: از تذکراتی که قرار است به مسوولين صنوف داده شود اين است که از اين پس از فروشندگان مرد در فروشگاه‌‏های عرضه لباس زنانه جلوگيری به عمل می‌‏آيد و صرفاً‌ بايد صندوق‌‏دار مرد باشد و بقيه کارکنان بايد زن باشند و همين‌‏طور با افرادی که وضعيت ظاهری مناسبی ندارند که به نوعی خارج از عرف هستند به طور مثال فروشندگان پوشاک و حتی خريداران به شدت برخورد قانونی می‌‏شود.
رجب‌‏زاده تصريح کرد: همين‌‏طور زنانی که به فروشگاه‌‏های عرضه لباس مراجعه می‌‏کنند در صورت بدحجابی و بدپوششی صاحبان فروشگاه موظف هستند به اين افراد تذکرات لازم را بدهند.
وی در پايان گفت: در صورت مشاهده اينکه فروشگاه‌‏های عرضه لباس زنانه از فروشنده مرد استفاده کنند با آن واحد صنفی به شدت برخورد قانونی خواهد شد.





















Copyright: gooya.com 2016