پنجشنبه 29 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مردم سرگردان خريد شب عيد! سحام نيوز

به رغم هشدار بانک مرکزی، خودپردازهای بانک‌ها همچنان مردم را سر کار می‌گذارند

به گزارش خبرنگار «تابناک» از سطح کشور، بسياری از خودپردازهای بانک‌ها به رغم هشدار بانک مرکزی مبنی بر برخورد و جريمه سنگين برای مسئولان دستگاه‌های خودپرداز از کار افتاده، اين دستگاه‌ها به پيشواز تعطيلات نوروز رفته و از ارايه خدمات به مشتريان معذور شده‌اند.

بنا بر اين گزارش، همه ساله در روزهای پايانی سال، مردم با کمبود پول نقد، شلوغی بانک‌ها و عدم ارايه سرويس توسط خودپردازهای بانک‌ها روبه‌رو می‌شوند و اين در حالی است که مسئولان بانکی کشور نيز همه ساله از ارايه يک برنامه‌ريزی دقيق برای رفع مشکلات مردم در اين همه سال ناکام بوده‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




اطلاعات خبرنگار «تابناک» حاکی است، ارتباط نداشتن بانک‌های عضو شتاب با يکديگر ـ که البته حتما سهوی است ـ نبود پول در عابربانک‌ها و صف‌های عريض و طويل جلوی خودپردازها، مردم و مشتريان بانک‌ها را از اين سيستم بانکی پيشرفته ناراضی کرده است.

علاوه بر خودپردازها نيز به رغم وعده مسئولان بانک مرکزی، مبنی بر ذخيره اسکناس سه سال برای عرضه در آستانه نوروز امسال، بانک‌ها همچنان از پرداخت پول و ايران‌چک به مردم خودداری کرده و حتی در مراجعه به برخی از رؤسای بانکها در ساعات کار و اعتراض به عدم پرداخت پول، آنها اعلام می کنند که پول کافی نداريم و مردمی را که رهسپار سفر خواهند بود، با چک‌های تضمينی و يا چک‌های رمزدار بين بانکی بدرقه می‌کنند که اين امر با نارضايتی مشتريان بانک‌ها روبه‌رو شده است.

البته ناگفته نماند، عدم توان خريد با پايانه‌های فروش، از کار افتادن حساب‌های اينترنتی بانک‌ها و تلفن‌بانک‌ها نيز از جمله ديگر معضلات مردم است.

گفتنی است، اين وضعيت آشفته سيستم بانکی به ويژه خودپردازهای شرمنده در برابر مشتريان، مردم را از ادامه اين وضعيت در تعطيلات نوروز نگران کرده است؛ بنابراين مسئولان بانکی کشور بايد از وعده وعيد و اظهارات خوش‌بينانه فراتر رفته و با يک برنامه‌ريزی و نظارت دقيق، دست‌کم اين موضوع را از مشکلات روزمره مردم حذف کنند.





















Copyright: gooya.com 2016