جمعه 21 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خانه سینما: نامزدهای ریاست جمهوری نظر خود را درباره سینمای ایران اعلام کنند، مهر

خانه سینما با انتشار بیانیه‌ای خواستار نظر صریح و شفاف داوطلبان احراز پست ریاست جمهوری درباره جایگاه مطالبات سینمای ایران شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی خانه سینما اعلام کرد جامعه اصناف سینمایی ایران ضمن اعلام مشارکت در مهمترین رویداد انتخاباتی کشور، اهداف و برنامه‌های قلمرو فرهنگ و هنر و به ویژه سینما را با طرح مطالبات صنفی و حرفه‌ای خویش از نزدیک رصد کرده و نسبت به شفاف‌سازی نظرات نامزدهای محترم برای همکاران سینمایی خود اقدام می‌کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




خانه سینما در مرحله نخست، پاسخگویی نامزدهای محترم را به سئوالات زیر برای آشنایی هر چه بیشتر هنرمندان سینمای ایران با نظرات هنری و سینمایی داوطلبان ریاست جمهوری بسیار ضروری می‌داند:

1. برنامه مشخص شما برای رونق اقتصاد هنر به ویژه قلمرو سینما چیست و جستجوی سهم تولیدات سینمایی ایران در جهان را چگونه دنبال می‌کنید؟

2. اشتغال به تولید و عرضه در فعالیتهای هنری به ویژه سینما را حق می‌دانید و یا امتیاز؟ ساختار حقوقی و عملکرد دستگاههای اجرایی متکفل این عرصه کدام گزینه را برگزیده است؟

3. ظرف چه مدت بیمه بیکاری هنرمندان مصرح در قانون برنامه چهارم را که تاکنون مغفول مانده، عملیاتی می‌‌کنید؟

4. ممیزی در تولید و نمایش آثار هنری به ویژه سینما را چگونه می‌بینید و چه ساز و کاری را برای اعمال آن برمی‌‌گزینید؟

5. برنامه شما برای حمایت از حقوق مادی و معنوی هنرمندان و آثار سینمایی چیست و ظرف چه مدت آن را اجرایی می‌کنید؟

6. آیا ساختار، اهداف و برنامه‌های نظام موجود اداری حوزه فرهنگ و هنر را برای مدیریت توسعه این عرصه مناسب می‌دانید؟ در غیر این صورت چه ساختار و برنامه‌ای را طراحی و به اجرا می‌گذارید؟

7. نامزدهای مورد نظر شما برای تصدی پست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چه کسانی هستند؟





















Copyright: gooya.com 2016