چهارشنبه 20 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آغاز امیدوارکننده "درباره الی"، سینما زیر سایه انتخابات است، مهر

با آغاز اکران فیلم سینمایی "درباره الی" ساخته اصغر فرهادی اکران تابستان 88 شروع شد و از امروز "امشب شب مهتابه" روی پرده رفت تا رقابت میان فیلم‌های اکران تابستان جدیتر از گذشته شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تب و تاب روزهای انتخابات و بازار داغ فعالیت‌های سیاسی بر فروش فیلم‌ها تاثیر گذاشته است. به نظر می‌رسد پس از پایان انتخابات و آغاز فصل تابستان اکران تابستان 88 به طور رسمی شروع می‌شود. فیلم سینمایی "درباره الی" به کارگردانی اصغر فرهادی ا‌ز آغاز این هفته روی پرده رفت. فروش 20 میلیونی فیلم در اولین روز نمایش نشان می‌دهد که پیش‌بینی درباره موفقیت فیلم تازه فرهادی در جذب مخاطب اشتباه نیست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




چهارمین فیلم اصغر فرهادی که در 20 سالن روی پرده رفته، پس از سه روز 52 میلیون و 869 هزار تومان فروش داشته است. شهاب حسینی، ترانه علیدوستی، گلشیفته فراهانی، مریلا زارعی، مانی حقیقی و پیمان معادی بازیگران فیلم ستایش شده منتقدان و جشنواره‌های فیلم فجر، برلین و ترایبکا هستند. داستان فیلم درباره سفر دسته‌جمعی چند خانواده به شمال و اتفاق‌هایی است که در دومین روز سفر برای آنها می‌افتد، است.

فیلم سینمایی "در میان ابرها" به کارگردانی روح‌الله حجازی پس از 17 روز نمایش در 4 سالن فروش 5 میلیون و 855 هزار تومانی داشته است. "در میان ابرها" بر اساس فیلمنامه‌ای از محمدرضا گوهری ساخته شده و داستان آشنایی و علاقه یک نوجوان ایرانی و دختری عراقی است. الناز شاکردوست، یونس غزالی، مالک سراج و محمد مختاری بازیگران این فیلم هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016