جمعه 27 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

برترین بازیگران سال 2009 سینما 23 ژانویه معرفی می‌شوند، مهر

فیلم‌های سینمایی "لعنتی‌های بی‌آبرو"، "پرشس" و "بالا در آسمان" هر یک در سه رشته نامزد دریافت جایزه از انجمن بازیگران آمریکا شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسکرین دیلی اعلام کرد انجمن بازیگران آمریکا که از 15 سال پیش هر سال بهترین بازیگران سال را در عرصه سینما و تلویزیون معرفی می‌کند، امسال هم اسامی نامزدهای بهترین بازیگران زن و مرد نقش‌های اصلی و مکمل و همچنین گروه بازیگران را معرفی کرده است که در میان آنها نام‌هایی آشنا به چشم می‌خورد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




"لعنتی‌های بی‌آبرو" ساخته کوئنتین تارانتینو، "بالا در آسمان" جیسن ریتمن و "پرشس" به کارگردانی لی دانیلز هر یک در سه رشته نامزد دریافت جایزه از انجمن بازیگران آمریکا شده‌اند و از آنجا که بسیاری از اعضای این انجمن در آکادمی علوم و هنرهای سینمایی هم حق رای دارند، انتخاب نهایی اعضای انجمن بازیگران نشانه‌ای دقیق از ذائقه اعضای اسکار است.

برگه‌های رای‌گیری از اعضای انجمن بازیگران آمریکا روز 29 دسامبر به نشانی اعضا ارسال می‌شود تا تمام 100 هزار عضو انجمن قدرتمند بازیگران فرصت کافی برای شرکت در رای‌گیری داشته باشند. فرصت بازگرداندن برگه‌های رای روز 21 ژانویه است و شانزدهمین دوره مراسم اهدای جوایز روز 23 ژانویه برگزار خواهد شد. نامزدها عبارتند از:

بهترین بازیگر مرد: جف بریجز برای "قلب دیوانه"، جرج کلونی برای "بالا در آسمان"، کالین فرث برای "یک مرد مجرد"، مورگان فریمن برای "تسخیرناپذیر"، جرمی رنر برای "جعبه درد"

بهترین بازیگر زن: ساندرا بولاک برای "زاویه کور"، هلن میرن برای "آخرین ایستگاه"، کری مولیگان برای "یک آموزش"، گابوری سیدیبه برای "پرشس"، مریل استریپ برای "جولی و جولیا"

بهترین بازیگر مرد مکمل: مت دیمن برای "تسخیرناپذیر"، وودی هارلسن برای "پیام‌آور"، کریستوفر پلامر برای "آخرین ایستگاه"، استنلی توچی برای "استخوان‌های دوست‌داشتنی"، کریستف والتس برای "لعنتی‌های بی‌آبرو"

بهترین بازیگر زن مکمل: پنه‌لوپه کروز برای "9"، ورا فارمیگا برای "بالا در آسمان"، آنا کندریک برای "بالا در آسمان"، دایان کروگر برای "لعنتی‌های بی‌آبرو"، مونیک برای "پرشس"

بهترین گروه بازیگران: یک آموزش، جعبه درد، لعنتی‌های بی‌آبرو، 9، پرشس


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016