چهارشنبه 21 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اتفاق خودش مي افتد، رقابت رادان با گلزار، اعتماد

radan-golzar-compete.jpg
- اکران عيد فطر سينماها از 29 شهريورماه آغاز مي شود.

2- «زندگي شيرين» به کارگرداني قدرت الله صلح ميرزايي در گروه آفريقا، «بي پولي» ساخته حميد نعمت الله در گروه استقلال، «دو خواهر» به کارگرداني محمد بانکي در گروه قدس، «کتاب قانون» ساخته مازيار ميري در گروه آزادي و «ترديد» به کارگرداني واروژ کريم مسيحي در گروه عصر جديد نشان داده مي شود.

3- در دو فيلم بي پولي و ترديد «بهرام رادان» بازي مي کند و البته نقش هاي متفاوتي هستند که نقاط اشتراکي دارند. در هر دو او از خانواده يي پولدار است و در عين حال گرفتار تقدير است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




4- فيلم کتاب قانون مدت ها است در انتظار اکران است اما مسائل مختلفي بر سر راهش وجود دارد تا سرانجام بخش هايي از آن دوباره فيلمبرداري شد. پرويز پرستويي بازيگر آن است. بازيگر لبناني آن در مطبوعات از سازندگان فيلم گله کرده بود.

5- بي پولي دومين فيلم حميد نعمت الله است. فيلم اول او بوتيک به شدت مورد توجه منتقدان و مردم قرار گرفت. اين بار هم ليلا حاتمي توانست سيمرغ بلورين بهترين بازيگر زن را دريافت کند. او به خوبي نقش يک زن خانه دار و ساده را بازي کرد.

6- بي پولي روايت يک زن و مرد است که ابتدا پولدار هستند اما به دليل غرور و جاه طلبي مرد، ثروت شان را از دست مي دهند. بهرام رادان نيز در اين فيلم بازي خوبي از خود ارائه داد.

7- ترديد براي اکران 15 دقيقه کم شده است در واقع همان مشکلي که در اکران جشنواره داشت. اين فيلم اقتباس سينمايي واروژ کريم مسيحي است از «هملت» و او پس از 18 سال دوباره طعم کارگرداني را چشيده است. البته جشنواره سال قبل او را به شدت مورد توجه قرار داد و فيلم چهار سيمرغ دريافت کرد هر چند آرزويش اين بود که فيلم بيشتر بتواند بسازد.

8- دو خواهر نيز فيلمي است که گلزار پس از بازگشت دوباره اش در آن بازي مي کند. او به مدت يک سال به دلايلي از جمله اختلافات صنفي ممنوع الکار بوده است.

9- محمدرضا گلزار، الناز شاکردوست، نيکي کريمي، حامد کميلي، بهنوش بختياري، پوراندخت مهيمن و احمد پورمخبر از بازيگران «دو خواهر» هستند و داستان درباره جواني کلاهبردار است که همزمان با دو خواهر در چهره هاي متفاوت ارتباط برقرار مي کند. موهاي بلند گلزار از گريم هاي متفاوت اين فيلم است البته قبل از او امين حيايي در فيلم «پسر تهروني» با اين شکل و شمايل ظاهر شد.

10- از همان آغاز فيلمبرداري فيلم «دو خواهر» سازندگانش معتقد بودند رکورد فروش را خواهند شکست. هرچند ديگر هيچ کس به پاي اخراجي ها نمي رسد و يک ميلياردي شدن اين روزها عادي شده است. از درباره الي گرفته تا خروس جنگي که همه بالاي يک ميليارد فروش داشته اند، اين همه ستاره دور هم جمع نکرده اند. بسياري قيمت بليت 2500 توماني را دليل اين اتفاق مي دانند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016