سه شنبه 31 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اختلالات اينترنت امروز تمام می‌شود، ايلنا

SWM4 به عنوان يکی از خطوط مهم ارتباطات بين‌الملل مخابراتی، دچارخرابی شده بود که براثر آن کاربران در ايران نيز به عنوان کشورهای تغذيه شونده مخابراتی از اين کابل طی سه روز شاهد افت کيفيت اينترنت و اختلالات بسيار بودند.


ايلنا: طبق اعلام اپراتور اصلی کابل مخابراتی زيردريائی SWM4 برنامه تعمير اين کابل و بازگشت آن به شرايط عادی امروز به پايان می‌رسد.
به گزارش خبرنگار ايلنا، بنا بر اعلام شرکت DU اپراتور کابل مخابراتی SWM4 برنامه سه روزه تعمير اين کابل که از ۱۷ آوريل برابر با ۲۸ فروردين ماه شروع شده ، امروز يعنی ۲۰ آوريل به پايان می‌رسد و تا ۲۲ آوريل يعنی پنج شنبه کليه ارتباطات بی‌‌الملل روی اين کابل به حالت عادی برمی گردد .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




اين اپراتور اعلام کرده است که به دليل استفاده از مسير جايگزين هيچ يک از ارتباطات Voice بين الملل خاورميانه تحت تاثير قرار نگرفته اما ممکن است برخی از کشورهای اين منطقه به دليل گرفتن بخشی از ظرفيت اينترنت بين الملل خود از اين کابل با کاهش سرعت اينترنت مواجه بوده اند .
شرکت اتصالات به عنوان يکی از اپراتورهای اصلی مخابراتی در منطقه خاورميانه اما از قطعی اين کابل تعبير ديگری دارد. اين شرکت که دفتر مرکزی فعاليت آن در امارات متحده عربی است از ترافيک شديد به وجود آمده در اثر آسيب ديدن SWM4 شکايت دارد و معتقد است ارائه کليه سرويس‌های اينترنتی‌اش با مشکل مواجه شده است .
ايران نيز به عنوان يکی از کشورهای تغذيه شونده مخابراتی از اين کابل طی روزهای جاری با مشکلاتی در زمينه سرعت اينترنت مواجه شده است و چون اين کابل يکی از مسيرهای اصلی دريافت اينترنت بين الملل ايران است ، امکان تعريف خط جايگزين برای آن وجود ندارد.
طبق اعلام نظر اپراتور SWM4 قطعی جديد در جنوب ايتاليا و در منطقه پالرمو رخ داده است.
SWM4 به عنوان يکی از خطوط مهم ارتباطات بين الملل مخابراتی ميان اروپا و خاورميانه ؛ از تامين کننده‌های اصلی مخابراتی منطقه خاورميانه محسوب می‌شود، که کاربران در ايران نيز به عنوان يکی از اين کشورها طی سه روز شاهد افت کيفيت اينترنت و اختلالات بسيار بودند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016