چهارشنبه 1 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بعد از يک روز فيلترينگ در ايران، دسترسی به سرويس Google Images ممکن شد، ايلنا

متاسفانه کاربران ايرانی تاکنون شاهد فيلترينگ برخی از سرويس‌های گوگول مانند گوگل گروه و گوگل ريدر بودند که هنوز توضيحی در خصوص علت فيلتر شدن آنان اعلام نشده است.

ايلنا: دسترسی به سرويس Google Images که از روز گذشته غير ممکن شده بود از ساعاتی پيش مجددا قابل استفاده شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش ايلنا، روز گذشته کاربران ايرانی با فيلتر شدن تمامی عکسهای سرويس Google Images روبرو شدند که اين مشکل تا پايان شب گذشته نيز ادامه داشت ولی از صبح امروز اين سرويس از فيلترينگ خارج شد و مجددا استفاده از آن برای کاربران ايرانی ممکن شد.
براساس اين گزارش، اين سرويس که در واقع لينک به مجموعه تصاوير مختلف در شبکه اينترنت است، و توسط گوگل جمع‌آوری و ساماندهی شده است، يکی ازمهم‌ترين و اصلی‌ترين مراجعی محسوب می‌شود که تقريبا هر کاربر اينترنت در هر نقطه جهان به منظور جست‌وجو و يافتن تصاوير موضوعی مورد نظر خود در شبکه اينترنت، به آن مراجعه می‌کند.
وسعت کاربرد اين سرويس (که عمر آن تقريبا به اندازه خود گوگل است) به اندازه‌ای است که بعيد است هر کاربر اينترنت از آن استفاده نکرده باشد و يا به طور منظم آن را به منظور رفع نيازهای اطلاعاتی خود در اينترنت بکار نگيرد.
متاسفانه کاربران ايرانی تاکنون شاهد فيلترينگ برخی از سرويس‌های گوگول مانند گوگل گروه و گوگل ريدر بودند که هنوز توضيحی در خصوص علت فيلتر شدن آنان اعلام نشده است، که اين موارد و همچنين فيلترينگ روز گذشته سرويس عکس گوگل اين شبه را ايجاد کرده است که مسؤولان درصدد فيلتر کامل گوگل هستند و فيلترينگ از سرويسهای اين سايت شروع شده است، همچنين که چندی پيش شاهد فيلترينگ سرويس جی‌ميل اين سايت هم بوديم که بعد از چند روز اين مشکل برطرف شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016