دوشنبه 6 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شر‌ف‌الدين با گلايه نسبت به بالا رفتن دستمزدهاي بازيگران: به دنبال بازيگران غيرچهره و توانا براي فيلم «سه‌ونيم» هستيم، ايسنا

محمدرضا شر‌ف‌الدين گفت: به دليل دستمزد بالاي هنرپيشه‌ها، به دنبال بازيگران غيرچهره‌ و توانا براي فيلم سينمايي «سه‌ونيم» هستيم.

اين تهيه‌كننده سينما در گفت‌وگو با خبرنگار سينمايي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار داشت: متأسفانه دستمزد بازيگران به شدت بالا رفته و سينما بايد به سرعت به فكر ارايه چهره‌هاي جديد باشد تا با اين بحران مقابله شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي افزود: بازيگران فوق‌العاده‌اي در تئاتر داريم كه از بازيگراني كه به اسم بازيگر مقابل دوربين مي‌روند بسيار باسوادتر و بهترند و با تمام احترامي كه براي پيشكسوتان بازيگري قائلم بايد بگويم كه نسل جوان بازيگري ما اكثرا بي‌سواد و بي‌استعداد هستند و موقعيتي نصيب‌شان شده كه فكر كنند بازيگرند اما در نهايت تنها در يك تيپ كه مطرح شدند، مي‌توانند بازي كنند.

شرف‌الدين به طنز گفت: ما كه همه كار در سينما كرديم، بازيگر هم شويم تا با پول آن فيلم‌هاي ناتمامي كه مانده را تمام كنيم.

وي ادامه داد: براي فيلم «سه‌ونيم» با بازيگران مستعد تئاتر درحال صحبت هستيم تا در نهايت كار را تا پايان ارديبهشت‌ماه كليد بزنيم تا فصل فيلمبرداري از دست نرود.

«سه‌ونيم» به كارگرداني نقي نعمتي درباره سه دختر زنداني است كه براي مرخصي به بيرون مي‌آيند و داستان در فضاي امروزي و جاده روايت مي‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016