سه شنبه 18 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بهمن قبادی: اين روزها ساخت هر نوع فيلم اجتماعی، سياسی تلقی می شود، سومين جلسه کانون فيلم MAKE A MOVIE

سومين جلسه کانون فيلم Make a Movie در تورنتو با موضوع بررسی سينمای دهه ی هشتاد خورشيدی، نسل نو فيلمسازان ايرانی، روز جمعه ۴ جون ۲۰۱۰ با نمايش فيلم سينمايی "لاک پشتها هم پرواز می کنند" و گفتگوی همزمان با بهمن قبادی در بغداد برگزار شد. بهمن قبادی طی اين تماس تلفنی از تجربه های فيلمسازی کوتاهش در ايران سخن گفت و به سوالات حاضران پاسخ گفت. وی در پاسخ به اين سوال که آيا خود را فيلمساز سياسی می داند؟ گفت:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




"در شرايط حاضر هر فيلمی که مسايل اجتماعی را بخواهد بی واسطه نشان بدهد، سياسی تلقی می شود. من فيلمساز هستم و شغلم ساخت فيلم است و خودم را فيلمساز سياسی نمی دانم اما آثارم چون رويکرد اجتماعی دارد سياسی تلقی می شوند. وی در مورد کار با بازيگران خردسال فيلمش گفت: "من در مرحله انتخاب بازيگر تعداد بسيار زيادی پسربچه و دختربچه را ملاقات کردم از بين اينها تعدادی را که برايم جالب بودند و تواناييهای خاصی داشتند، انتخاب کردم. فيلمنامه و وقايع و ديالوگها را براساس تواناييهای آنها تنظيم کردم و قبل از اين که وارد فيلمبرداری يک بخش بشوم با آنها در مورد موضوع حرف می زدم و خيلی وقتها بچه ها پشنهاداتی می دادند که فرضا يک ديالوگ را جذاب تر می کرد."




جلسه بعدی نمايش فيلم اين کانون روز جمعه ۱۱ جون از ساعت ۶:۳۰ عصر آغاز می شود و ورود برای عموم آزاد و رايگان است.
UNIT 306 - 29 Gervais Drive. Toronto, Ontario M3C 1Y9
نزديکترين چهارراه به محل، تقاطع "دان ميلز" و "اگلينتون" است و خط اتوبوس شماره ۱۰۰ مستقيما از ايستگاه مترو "اگلينتون" به نشانی فوق دسترسی دارد.
صفحه فيس بوک MAKE A MOVIE PRODUCTION حاوی اطلاعات مورد نياز علاقمندان است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016