جمعه 11 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گزارش ايسنا از هزينه‌هاي ميلياردي براي ساخت و تخريب پياده‌روهاي پايتخت!

در حالي كه شهرداري تهران تلاش مي‌كند با ساخت پياده‌روهاي مناسب و استاندارد براي همه گروه‌هاي شهروند يكي از نيازهاي آنها را متناسب با شان مردم تامين كند، خلا نبود مديريت واحد شهري يكبار ديگر در بخشي از خيابان انقلاب خود را نشان داد.

به گزارش خبرنگار «شهري» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، پياده‌رو خيابان انقلاب حدفاصل پل كالج تا ميدان انقلاب مدتي است كه به روزهاي پر از چاله و خاك و شن قبل از سال 87 برگشته و هزينه‌هاي گزاف ساخت پياده‌رو با كلنگ چند كارگر به هدر رفته و حالا نوارهاي زرد شركت فاضلاب معلوم نيست تا چه زماني مهمان ناخوانده اين محدوده پرتردد است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




شوراي شهر تهران چندين سال متوالي است كه به دنبال هماهنگي دستگاه‌هاي اجرايي براي احداث شبكه‌هاي اصلي شهر تهران است و اگر چه شهردار تهران بارها در مورد كانال مشترك تاسيسات شهري صحبت و تاكيد داشته است اما تاكنون اين مساله مهم به مراحل اجرايي نزديك نشده و هنوز هر يك از سازمان‌هاي آب ، فاضلاب ، برق ، گاز و يا مخابرات به شكلي جداگانه و با هزينه‌هاي قابل توجه معابر ، خيابان‌ها و حتي حاشيه اتوبان‌ها را مي‌شكافند تا تاسيسات خود را قرار داده، ترميم و يا تقويت كنند.

گفتني است، پياده‌رو‌سازي يكي از اقدامات شهرداري تهران در دوـ سه سال گذشته است كه به شكلي جديد و با كيفيت نسبتا مناسب در كليه خيابان‌هاي اصلي شهر تهران اجرا شده و يا در حال اجراست.

گفتني است بر اساس اعلام مسوولان سازمان زيباسازي ساحخت هر متر مربع پياده‌رو جديد حدود 250 هزار تومان هزينه به همراه دارد كه بدين ترتيب اين كند و كارها و سپس ترميم مجدد ميلياردها ريال هزينه از بيت‌المال به همراه دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016