سه شنبه 1 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بد بودن وضعيت حجاب، دليل پلمپ تالار مولوی، ايلنا

گفته می‌شود که بهانه پلمپ تالار مولوی؛ وضعيت حجاب کسانی است به اين تالار آمد و شد می‌کنند.


ايلنا: شنيده‌ايم که با بهانه وضعيت حجاب کسانی که در تالار مولوی تردد می‌کنند، آن را پلمپ کرده‌اند اما به ما گفته‌اند چيزی به رسانه‌ها نگوييم!
ايلنا: درپی انتشار اخباری مبنی بر پلمپ تالار مولوی، يک منبع مطلع به خبرنگار ايلنا گفت: دليل اصلی اين کار را هنوز نمی‌دانيم اما شنيده‌ايم که با بهانه وضعيت حجاب کسانی که در تالار مولوی تردد می‌کنند، اعم از هنرمندان و تماشاگران، چنين اقدامی صورت گرفته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی با بيان اينکه مجوزی به ما برای اين کار نشان داده نشده است، گفت: روی ساختمان تالار مولوی نوشته‌اند "اين ساختمان پلمپ است" و نوشته شده که برای اطلاعات به انتظامات دانشگاه تهران مراجعه کنند و دو نفر ازماموران را هم آنجا گذاشته‌اند.
اين منبع مطلع که نخواست نامش فاش نشود، افزود: از ما خواسته‌اند که به ارباب جرايد اعلام کنيد که مساله داخلی است و با اين نوع گفتمان به نوعی نيز ما را برای اطلاع‌رسانی شفاف تحت فشار قرار داده‌اند.
وی در پاسخ به اين سوال که آيا ازنظر آنها مشکل حجاب تنها در تالار مولوی بوده که با پلمپ شدن آن، بايد رفع شود، توضيح داد: سوال ما هم اين است و من در صحبت با برخی مسوولان دانشگاهی به آنها گفتم مگر دانشگاه انتظامات ندارد که از ورود برخی؛ جلوگيری کند و اصلا مگر وضع اينجا نادرست است که ما در فکر درست کردن آن باشيم.
وی با بيان اينکه کسانی که در اينجا حضور پيدا می‌کنند؛ از بچه‌های دانشگاهی و قشر جوان هستند و شايد به اين دليل؛ حساسيت روی اين تالار بيشتر است،‌ از رايزنی برای رفع اين مشکل خبر داد و اعلام کرد نامه‌نگاری‌هايی از سوی مسوولان مختلف در حال انجام است و احتمالا تا چند ساعت ديگر تکليف آن مشخص خواهد شد.
وی ابراز اميدواری کرد که رايزنی‌ها تا عصر به نتيجه برسد و تالار مولوی امروز اجرای نمايش‌های خود را داشته باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016