شنبه 5 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

طرح حجاب وعفاف در بیشتر استان‌ها اولویت ندارد - اجرای این طرح پس از نظرسنجی از مردم انجام می‌شود، ایسنا

سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل احمدی مقدم در اصفهان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه قوانین پیرامون برخورد با فساد و ناهنجاری‌ ها نیاز به تبیین دارد، اظهار داشت: توسعه امر عفاف و حجاب در شورای عالی انقلاب فرهنگی انجام و به دولت ابلاغ شد و در این راستا ستادی از طرف رییس جمهور در وزارت کشور تشکیل و فعال شد.

وی با بیان اینکه بیش از 90 درصد طرح عفاف و حجاب فرهنگی است، ادامه داد که قوانین بخش مربوط به نیروی انتظامی نیز با همکاری این نیرو تدوین و اکنون در حال اجرا است.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: ابهاماتی نیز که در این زمینه بوجود می آورند حاصل اخبار و اطلاعاتی است که غلط انتشار می‌یابد و قطعا در صورتی که مردم ضعف نیرو های انتظامی را منعکس کنند، مورد رسیدگی قرار می گیرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش ایسنا وی در باره اجرای طرح عفاف و حجاب در استان‌ها نیز، بیان کرد: اولویت‌های نیروی انتظامی نسبت به اجرای طرح عفاف و حجاب در هر استان متفاوت است و به طور معمول امکان دارد اجرای این طرح در بیشتر استان‌ها در اولویت قرار نگیرد.

سردار احمدی مقدم با بیان اینکه در برخی استان‌ها مبارزه با شرارت، موادمخدر و مفاسد اخلاقی در اهمیت است، ادامه داد: تصمیم به اجرای طرح عفاف و حجاب در هر استان به عهده مسوولان استان و همچنین ارزیابی نظرسنجی از مردم استان است.

وی خاطرنشان کرد: هیچ فرمول سراسری وجود ندارد و اولویت‌های نیروی انتظامی را در استان‌ها برای برخورد، مردم تعیین می کنند.

فرمانده نیروی انتظامی در پاسخ به پرسش ایسنا درباره اولویت‌های نیروی انتظامی در برنامه پنجم، اظهار داشت: در حوزه داخلی حرفه‌ای گرایی، استفاده از فن‌آوری‌ها و دانش نوین و همچنین تقویت بخش مشارکت اجتماعی در اولویت نیروی انتظامی قرار دارند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016