جمعه 8 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مشکل ثبت نام آزمون تافل در ایران رفع شد - تافل در ایران برگزار می‌شود، مهر

موسسه "ای تی اس" که برگزاری آزمون تافل در سراسر جهان را بر عهده دارد دو هفته پیش اعلام کرد متقاضیان آزمون تافل در ایران فعلا قادر نخواهند بود در داخل ایران ثبت‌نام کنند و در این آزمون شرکت کنند که این مشکل به گفته معاون سازمان سنجش رفع شد.

دکتر ابراهیم خدایی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه مشکل ثبت نام آزمون تافل در ایران رفع شد گفت: موسسه بی تی اس طی اطلاعیه اعلام کرد که مشکل عدم ثبت نام داوطلبان آزمون تافل در ایران رفع شده است.

وی ادامه داد: داوطلبان آزمون تافل می توانند از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به ثبت نام اقدام کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش مهر، موسسه ای تی اس که برگزاری آزمون تافل در سراسر جهان را بر عهده دارد اواخر تیر ماه اعلام کرد متقاضیان آزمون تافل در ایران فعلا قادر نخواهند بود در داخل ایران ثبت‌نام کنند و در این آزمون شرکت کنند.

این موسسه آمریکایی در وب‌ سایت خود نوشته بود که این موسسه به دنبال را‌ه‌حل جایگزین برای دریافت هزینه متقاضیان این آزمون است.

معاون سازمان سنجش آموزش نیز پیش از این از عدم برگزاری آزمون تافل در ایران برای افرادی که در دوره های جدید باید ثبت نام کنند خبر داده و گفته بود: برگزاری آزمون تافل در ایران به دلیل عدم پرداخت حق وجه ثبت نام با مشکلاتی روبرو شده است که متقاضیان این آزمون در حال حاضر نمی توانند در داخل برای شرکت در آزمون اقدام کنند.

ابراهیم خدایی به مهر گفته بود: سایت ای تی اس که مسئول برگزاری آزمون تافل در سراسر جهان است منتشر کرده که متقاضیان آزمون تافل در ایران در حال حاضر نمی توانند در داخل ایران برای شرکت در این آزمون اقدام کنند.
وی با اشاره به دلیل این قطع همکاری با ایران گفته بود: به دلیل عدم پرداخت حق وجه ثبت نام آزمون تافل مشکلاتی پیش آمده که با مذاکراتی که انجام می دهیم در حال رفع آن هستیم.

قائم مقام سازمان سنجش آموزش کشور افزوده بود: پیش از این هزینه ثبت نام برای موسسه فرستاده می شد اما الان برای ارسال آن مشکلاتی وجود دارد که ما در حال بررسی راههایی برای ارسال هزینه هستیم.

وی اظهار داشته بود: امیدواریم مطابق با اعلام موسسه ای تی اس تا 22 ژولای ( 31 تیرماه) این مشکلات برطرف شود.

خدایی در پاسخ به این سئوال که آیا برخی اظهارات مبنی بر لغو آزمون تافل در ایران به دلیل تحریمهای اخیر صحت دارد به مهر گفته بود: نه اینگونه نیست اما با توجه به قطع همکاری بانکی ایران با کشورهای خارجی و عدم ارسال هزینه ثبت نام، این موسسه در تشریح دلایل به وجود آمدن مشکل به تحریمها استناد می کند.

آزمون تافل، آزمون زبان انگلیسی برای غیرانگلیسی زبانان است و توانایی آنان در تسلط به این زبان را می‌سنجد شرکت در این آزمون از جمله پیش‌شرط‌های تحصیل در عمده دانشگاه‌های جهان است که حد نصاب نمره آن بسته به دانشگاه‌های مختلف، تفاوت دارد.

بر اساس سایت رسمی موسسه ای تی اس، بیش از هفت هزار موسسه در بیش از 130 کشور جهان برای پذیرش دانشجویان خارجی، اعطای بورس تحصیلی و فارغ التحصیلی، نمره تافل را ملاک قرار می‏دهند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016