سه شنبه 26 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کمیته بررسی شبکه‌‌های فارسی‌ زبان بیگانه تشکیل می‌شود، ایرنا

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور از تشکیل کمیته ای به منظور بررسی برنامه‌های شبکه‌های فارسی ‌زبان بیگانه و برنامه‌های رسانه ملی برای مقابله با این شبکه ها خبر داد.

منصور واعظی با بیان مطلب فوق به خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: در پانصد و سی و دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور که هفته گذشته برگزار شد، موضوع تهاجم رسانه‌های بیگانه و معاند با نظام و انقلاب اسلامی به عنوان یکی از گزینه‌های براندازی مطرح شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تصریح کرد: تهاجم رسانه‌های بیگانه و معاند با نظام و انقلاب اسلامی مدتی است در قالب جنگ نرم و با هدف تخریب بنیان خانواده و هویت ملی ایرانیان از سوی استکبار جهانی دنبال می‌شود و هر روز شکل گسترده‌تر و خصمانه‌تری به‌ خود می‌گیرد.

واعظی ادامه داد: با عنایت به انتظار رهبر معظم انقلاب اسلامی از رسانه ملی در «مدیریت افکار عمومی جامعه» به نظر می‌رسد نقش خطیر و آگاهی‌بخش این رسانه در کم کردن فاصله خود با این بیان ارزشمند، قطعی و ضروری و نیازمند برنامه‌ریزی برای تهیه و تدوین برنامه جامع رسانه‌ای درون‌مرزی و برون‌مرزی است.

وی با اشاره به اینکه در دو جلسه پیشین شورای فرهنگ عمومی کشور نیز این موضوع مورد بررسی قرار گرفته بود، خاطرنشان کرد: در جلسه اخیر، با تأکید اعضای شورا، قرار شد کمیته کارشناسی با حضور دستگاهها و عناصر نقش‌آفرین در این خصوص در دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور تشکیل شود.

واعظی همچنین گفت: این کمیته در مهلتی مشخص، وظیفه تهیه و تنظیم برنامه کلان راهبردی و ارائه آن به شورای فرهنگ عمومی کشور را به منظور افزایش توان کشور در تأثیرگذاری بر افکار عمومی مردم و نخبگان سایر کشورها و مقابله عالمانه با جنگ نرم دشمن به عهده خواهد داشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016