شنبه 30 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


نمی‌خواهند بپذيرند شکست خورده‌اند، تحليلی بر فيلم " هفت دقيقه تا پاييز"، فواد شمس

فواد شمس
بسياری اين فيلم را وام‌گرفته از "درباره‌ی الی" و يا "چهارشنبه‌سوری" ناميده‌اند. در واقع دليل اين شباهت هم اين است که اين فيلم‌ها همه‌گی روايت‌گر بريده‌هايی از زندگی طبقه‌ی متوسط است. اما به نظر می‌رسد "هفت دقيقه تا پائيز" بهتر اين روايت را انجام داده‌است. چون به زندگی واقعی اين طبقه نزديک‌تر است ... [ادامه مطلب]

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مديركل دفتر توسعه‌ي گردشگري: مشكل سخت‌گيري سفارتخانه‌هاي‌ اروپايي را به وزارت خارجه اعلام كرده‌ايم

ايسنا - مديركل دفتر توسعه‌ي گردشگري سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري گفت: مشكل صدور رواديد توسط سفارتخانه‌هاي اروپايي را به وزارت امور خارجه براي پي‌گيري اعلام كرده‌ايم.

محمدرضا پوينده در گفت‌وگو با خبرنگار بخش گردشگري خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اين‌كه سفارتخانه‌هاي خارجي و بخصوص اروپايي‌ها حتا پيش از انقلاب هم در صدور رواديد براي ايراني‌ها سخت‌گيري مي‌كردند و اين، موضوع جديدي نيست، ادامه داد: هميشه درخواست براي ورود به اروپا از سوي تمام كشور‌ها زياد بوده است. بنابراين سفارتخانه‌هاي اروپايي در صدور رواديد همواره سخت‌گيري داشته‌اند و اين موضوع فقط مختص ايراني‌ها نيست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي اظهار كرد: اين مسأله در بسياري از كشور‌ها اتفاق مي‌افتد و فقط خاص اروپايي‌ها نيست، به‌طوري كه اكنون گردشگران در بسياري از كشور‌هاي مسلمان نيز با مشكل مواجه‌اند و هنگام ورود به‌شدت كنترل يا انگشت‌نگاري مي‌شوند.

او هم‌چنين درباره‌ي مشخص شدن تكليف روابط گردشگري ايران و امارات با توجه به رفتارهاي نامناسب در امارات با ايراني‌ها، بيان كرد: اين موضوع را رييس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري به وزارت امور خارجه ابلاغ كرده است و ما منتظر نظر و تصميم آن‌ها براي تعديل يا توقف سفر‌ها هستيم. البته پس از اعلام نتيجه، موضوع از سوي رييس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري بايد بررسي و تأييد شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016