جمعه 16 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عذرخواهی عليرضا افتخاری از مردم: وقتی غمگينم نمی‌توانم بخوانم، جرس

جرس: عليرضا افتخاری، از خوانندگان موسيقی سنتی ايرانی، در پی مسايلی که در ماه‌های اخير و بعد از در آغوش کشيدن رئيس دولت طی يک مراسم برايش پيش آمد، در تازه‌ترين برنامه موسيقی در تالار انديشه حوزه هنری تهران از مردم عذرخواهی کرد.

به گزارش رسيده به جرس، شب گذشته او پس از اجرای يک قطعه در تالار انديشه حوزه هنرهای تهران، از ادامه برنامه منصرف شد و گفت "وقتی غمگينم و توانايی شاد کردن مردم را ندارم بهتر است نخوانم" اما با اصرار سيد جواد هاشمی (بازيگر سينما) که اجرای برنامه را بر عهده داشت به جايگاه بازگشت. وی پس از بازگشت سه بار از مخاطبانش پرسيد: "مرا بخشيده‌ايد؟"



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




حاضران با تشويق و دست زدن های پياپی پاسخش را دادند. وی وقتی با پاسخ‌ها و تشويق‌های مردم مواجه شد به اجرای قطعه دوم برنامه‌اش پرداخت.

در روزی که به مناسبت گراميداشت ارزش و منزلت خبرنگاران در تهران جشنی بر پا شده بود، عليرضا افتخاری يکی از مدعوينی بود که به روی صحنه رفت و در همان لحظه محمود احمدی‌نژاد خود را به وی رسانده و شروع به ديده‌بوسی با او کرد.

اين ديده بوسی، واکنش های معترضانه مردمی را به همراه داشت تا جايی که اين هنرمند موسيقی سنتی و ملی، ضمن انتقاد از اعتراضاتی که به وی وارد شده، از رئيس دولت و گروه فرهنگی وی نيز گلايه کرد و گفت "پس از اين پيش آمدها و تبعات بسياری که برای من و خانواده‌ام به وجود آمد، حتی برای يک بار يکی از اطرافيان متعددی که احمدی نژاد دارد، احوالی از ما نپرسيد تا حداقل بدانم کارم درست بوده يا نه اما اکنون می‌گويم نه."

وی همچنين تاکيد کرد "در پی اتفاقاتی که اخيرا ناخواسته گرفتارش شدم و هجمه بسياری که بعد از آن، برای خود و خانواده‌ام پيش آمد، رفتن را به ماندن ترجيح می‌دهم، و قصد دارم از ايران بروم و در فرانسه زندگی کنم و قبل از رفتن نيز، طی نامه ای جهت خداحافظی، از رئيس دولت می خواهم که به جای من خودش جوابگوی مردم باشد."


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016