جمعه 5 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

با حضور يك داور ايراني، سي‌وهشتمين جايزه‌ي بين‌المللي امي برگزيدگانش را شناخت، ايسنا

سي و هشتمين جايزه‌ي بين‌المللي امي با معرفي برگزيدگان، شامگاه گذشته ـ دوشنبه ـ به كار خود پايان داد.

به گزارش سرويس تلويزيون و راديو ايسنا، آکادمي بين‌المللي هنرها و علوم تلويزيون که معروف به اسکار تلويزيوني (امي) است، سي و هشتمين فستيوال خود را با حضور بيش از 1100 شبکه‌ي جهاني تلويزيوني و رسانه‌يي 20 تا 22 نوامبر در نيويورک برگزار کرد.

Multimedia_pics_1389_9_Tv_9.jpg
آکادمي اسکار تلويزيوني، داوري برنامه‌ها و فيلم‌هاي تلويزيوني جهان را در 10 بخش مختلف شامل برنامه‌هاي هنري، بخش جوان و کودک، مستند، دراما، بهترين بازيگر نقش زن، بهترين بازيگر نقش مرد، برنامه‌هاي سرگرم‌کننده، کمدي، فيلم‌هاي سينمايي و سريال‌هاي تلويزيوني، در سه مرحله انجام داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در بخش مستند چهار نامزد از کشورهاي انگليس، هلند، برزيل، انگلستان و کره جنوبي نامزد بهترين مستند تلويزيوني شدند که فيلم «مادر و کيک لوبيا قرمزي» از کشور کره جنوبي جايزه امي 2010 را به خود اختصاص داد.

محبوبه هنريان، تهيه‌کننده و کارگردان مستند در اين دوره از اسکار تلويزيوني (امي) عضو هيات داوري بخش مستند بود که در جشن اختتاميه‌ي فرش قرمز در نيويورک حضور داشت.

به گزارش ايسنا، نامزدهاي معرفي شده از 15 کشور جهان بودند که در هر بخش 4 نامزد جهت دريافت جايزه امي اعلام شد و در روز 22 نوامبر در جشن اختتاميه فرش قرمز، برندگان جايزه امي اعلام شدند. آکادمي بين‌المللي هنرها و علوم تلويزيون که به عنوان اسکار تلويزيوني شناخته مي‌شود، هر سال جايزه امي را به برنامه‌هاي تلويزيوني توليد شده اعطا مي‌کند. اين آکادمي توسط سه سازمان مرتبط اما مستقل از هم به برندگان اعطا مي شود. سابقه جايزه امي به سال 1949ميلادي باز مي‌گردد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016