یکشنبه 7 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

"بامداد" نخستين نمايشگاه انفرادی عکس سيف‌اله صمديان به مناسبت هشتادوپنجمين سالروز تولد احمد شاملو، ايسنا


نخستين نمايشگاه انفرادی عکس سيف‌اله صمديان با عنوان «بامداد» از روز جمعه ۱۲ آذر ماه جاری در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار بخش تجسمی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، او که عکاسی را از ۱۵ سالگی در سال ۱۳۴۷ با دستياری برادر بزرگترش در تاريکخانه عکس در انباری خانه‌شان در اروميه آغاز کرده حالا پس از ۴۲ سال تجربه در زمينه‌های مختلف عکاسی به ويژه عکاسی مستند اجتماعی و بيش از ۳۰ سال فعاليت در عرصه‌های اجرايی نمايشگاه‌های عکاسی در داخل و خارج از کشور و برگزار کننده هفت دوره جشن تصوير سال، نخستين نمايشگاه انفرادی عکس خود را در تهران به تماشا می‌گذارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




بهانه اصلی صمديان برای برگزاری اين نمايشگاه علاقه ديرپای او به شعر است که به مناسبت هشتادوپنجمين سالروز تولد احمد شاملو برپا می‌شود.

اين نمايشگاه دربر گيرنده‌ی عکس‌هايی است که در فاصله‌ی سال‌های ۱۳۷۰ تا ۱۳۷۲ در خانه‌ی احمد شاملو در "دهکده" - پرديس کرج- گرفته شده‌اند.

«بامداد» شامل ۲۰ قطعه عکس سياه و سفيد اين هنرمند در ابعاد ۶۰ در ۸۰ سانتيمتر است که از ۱۲ تا ۲۲ آذرماه جاری در نگارخانه شماره ۶، واقع در خيابان خردمند شمالی، کوچه هجدهم، پلاک شش، طبقه همکف داير است.

همزمان با گشايش اين نمايشگاه مجموعه‌ی آثار به نمايش در آمده در قالب کاتالوگی با همکاری نشر «نظر» با مقدمه‌ی سيف‌اله صمديان و نوشتاری از آيدا شاملو منتشر خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016