چهارشنبه 25 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تهمينه ميلاني در آستانه‌ي اكران «يكي از ما دو نفر»: خطرات زيادي در سينما احساس مي‌كنم

تهمينه ميلاني گفت: چون خطرات زيادي در سينما احساس مي‌كنم، هر چقدر كه اكران«يكي از ما دو نفر» را عقب مي‌انداختيم، همان ميزان نيز فيلم به خطر مي‌افتاد.

كارگردان «يكي از ما دو نفر» در گفت‌و‌گو با خبرنگار بخش سينمايي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره دليل اكران فيلمش در نوروز 90 ادامه داد: قرار بود فيلم مهرماه 89 اكران شود اما مسوولين فارابي از ما خواستند كه فيلم نمايشي نداشته باشد تا بتوانند آن را در جشنواره فجر نمايش دهند. اما بعدها مسائلي از سوي مسوولين ارشاد پيش آمد كه ما از قيد شركت فيلم در جشنواره گذشتيم. در هر صورت نوروز 90 اولين فرصتي است كه مي‌توان فيلم را اكران كرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي افزود: به عنوان مثال بايد بگويم، يك نفر چند وقت پيش تهديد كرده بود كه سي دي «يكي از ما دو نفر» را منتشر خواهد كرد كه البته حراست ارشاد آن‌ها را پيدا كرد و اين مشكل رفع شد. اما در هر صورت وضعيت سينما خيلي مناسب نيست.

ميلاني در پاسخ به اين سوال كه «دليل اعتراض شما به بخش نوعي نگاه جشنواره فجر چه بود؟»، بيان كرد: من به بخش نوعي نگاه اعتراض نداشتم. من به دليل برخوردهاي نامناسبي كه انجام ‌شد اصلا فيلمم را به جشنواره فجر ارسال نكردم. برخورد‌هاي خيلي بدي با من شد. من نه فرم پر كردم و نه تقاضايي براي حضور در جشنواره داشتم. اما مسوولين جشنواره خودشان «يكي از ما دو نفر» را نمايش دادند.

كارگردان «يكي از ما دو نفر» بازخوردهاي حاصل از نمايش فيلمش در جشنواره فيلم فجر را بسيار مثبت ارزيابي و اظهار كرد: به غير از چند به ظاهر منتقد كه فكر مي‌كنند با نوشتن نقد‌هاي تند به چشم خواهند آمد، بازخوردهاي بسيار خوبي از نمايش فيلم در جشنواره فجر گرفتم. خودم خيلي به فيلم اميدوار هستم. درست است كه الان فصل خوبي براي اكران نيست و «يكي از ما دو نفر» قرار است با فيلم‌هاي جنجالي اكران شود اما مطمئن هستم جوان‌ها فيلم را خيلي دوست خواهند داشت.

وي در پايان سخنانش درباره داستان و تم اصلي فيلم گفت: «يكي از ما دو نفر» در مورد اين است كه آيا به عنوان انسان فارغ از هر نوع ايدئولوژي و مسائل روز ايران بايد به اصول اخلاقي معتقد باشيم يا بايد خودمان را رها كنيم. ما در قالب يك عشق نامتعارف اين مسئله را نمايش خواهيم داد.

به گزارش ايسنا، «يكي از ما نفر» قرار است از فردا ـ چهارشنبه 25 اسفندماه ـ براي اكران نوروزي به نمايش درآيد. اين فيلم در بخش نوعي نگاه جشنواره فيلم فجر امسال نيز حضور داشت.

تعدادي از عوامل «يكي از ما دو نفر» عبارتند از: كارگردان: تهمينه ميلاني، تهيه‌كننده: محمد نيك‌بين، بازيگران: بهرام رادان، السا فيروز‌آذر، همايون ارشادي، دانيال عبادي، آنا نعمتي، الناز فيروزآذر، پيام صالحي، سارا خوئيني‌ها و سمانه پاكدل، مديرفيلمبرداري: عليرضا زرين‌دست، صدابردار: اسحاق خانزادي ، طراح چهره‌پردازي: جلال‌الدين معيريان، مدير توليد: محمدصادق آذين ، صداگذار: حسين ابوالصدق، موسيقي: كارن همايونفر.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016