شنبه 21 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جای چماق ده نمکی بر سر جوانان ما به روايت پرستويی، محمد تاجيک، پارس توريسم

اگر کلمه ده نمکی را در گوگل سرچ کنيددر اولين جستجوهايی که می آيد نقل قول جالبی از پرويز پرستويی درباره مسعود ده نمکی است که در آن پرويز پرستويی درباره ده نمکی گفته است جای چماق ده نمکی برسر جوانان ما هنوز باقی مانده است و به همين خاطر تا به حال پيشنهادات بازی دراخراجيها را ردکرده است و....

البته چندان نمی توان به اين نقل قول اطمينان داشت . معلوم نيست که آقای پرستويی واقعا چنين اظهار نظری درباره ده نمکی کرده ويانه ؟شايد هم واقعا چنين چيزی گفته باشد ولی آنچه که مشخص است پرستويی در مصاحبه ای رسمی هيچ گاه چنين چيزی نگفته .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مثل نقل قولی که حدود ۵سال پيش به نقل از حاتمی کيا درباره شمقدری منتشر شده بود نقل قولی که حاتمی کيا درباره شمقدری گفته بود که اگر او معاون سينمايی شود او به شغل پدری اش باز خواهد گشت و....

اين نقل قول پرستويی در واقع واکنش جالبی درباره اقدامات منتسب به آقای ده نمکی و همفکرانش دردهه ۷۰ است ومخالفان آقای ده نمکی معتقدند که او وهمفکرانش نقش بسياری در به هم زدن تجمعات وحمله به سينماها در دهه هفتاد داشته اند .

به تازگی اکبر عبدی در پاسخ به سوالی درباره نقش ده نمکی در حمله به تجمع ها و حمله سينماها در زمان اکران فيلم آدم برفی گفته :شايد اگر از ده‌نمکی سئوال کنيد خيلی کارها را با قبول ندارد و بگويد اصلا من نبودم يا اينکه بگويد اشتباه کردم.

البته تا آنجايی که نگارنده می دانم برای ساخت قسمت اول اخراجيها ،به پرستويی برای بازی در فيلم ده نمکی تا مبلغ ۲۰۰ميليون تومان پيشنهاد داده شده بود . رقم بسيار نجومی که تازه متعلق به ۵-۶سال پيش است .

البته پرستويی از همان زمان ساخت فيلم اخراجيها ،بارها انتقادات تندی را از ده نمکی مطرح کرده است چه در برنامه صندلی داغ وچه در مصاحبه هايی که با رسانه ها داشت .پرستويی بيشتر به خاطر واکنشهای ده نمکی در اختتاميه جشنواره فجر در زمان اخراجيها ۱از او شاکی بود .پرستويی در آن زمان در گفت وگويی که با نگارنده در يکی از روزنامه ها داشت می گفت امثال ده نمکی برای او او مثل موتورسوارهايی هستند که دود موتورشان امثال حاج کاظمها را آزار می دهد .

اخراجيها ۳ قرار است در ايام نوروز اکران شود فيلمی که قطعا بحث برانگيز و جنجالی خواهد بود ..اخراجيها مخالفان و موافقان زيادی دارد. از موافقان مشهور اخراجيها می توان به ابراهيم حاتمی کيا ،بهروز افخمی ،سمان مقدم ،محسن رضايی و از مخالفان مشهور ده نمکی می توان به پرستويی ،کمال تبريزی ،مجيد مجيدی،محمد باقر قاليباف ،غلامحسين کرباسچی ،رضاايرانمنش و....اشاره کرد درروزهای آينده بيشتر درباره اين مخالفان وموافقان خواهيم نوشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016