پنجشنبه 18 فروردین 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حسينی، وزير ارشاد: صدور مجوز کتاب سرعت می‌گيرد، اعتبارات سازمان سينمايی افزايش می يابد، مهر

وزير ارشاد بر لزوم تسريع در صدور مجوز کتاب تاکيد کرد و گفت: مميزی ضوابط خودش را دارد ولی امسال به صدور مجوزها سرعت خواهيم داد.
سيدمحمد حسينی صبح امروز در حاشيه ديدار با کارکنان وزارت ارشاد در گفتگو با خبرنگار مهر، نويد سالی سرشار از موفقيت را برای فرهنگ و هنر داد و گفت: امسال در همه معاونت‌ها، مراکز و سازمان‌های وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهد اقدامات گسترده‌تری خواهيم بود و اميدوارم بتوانيم با روحيه‌ای جهادی با کمک همکارانمان اين برنامه‌ها را اجرا کنيم.

وی اظهار اميدواری کرد مجموعه‌های تابعه وزارت ارشاد امسال بيش از گذشته رضايتمندی مراجعه کنندگان را جلب کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




حسينی از جمله درباره تئاتر تاکيد کرد: بيش از ۵۰۰ گروه تئاتری شهرستان‌های مختلف کشور مورد حمايت وزارت ارشاد قرار گرفته‌اند و امسال با تقويت آنها شاهد اجراهای خوبی از آنها خواهيم بود.

وزير ارشاد همچنين با اشاره به برنامه‌های اين وزارتخانه در حوزه کتاب بر لزوم تسريع در صدور مجوزها تاکيد کرد و گفت: اقداماتی اساسی در اين زمينه برنامه‌ريزی شده است. صدور مجوز موسسات، نشريات، کتاب و همه کارهايی که ما بايد انجام دهيم، امسال سامان می‌گيرد.

حسينی در پاسخ به اين سوال خبرنگار مهر که "با توجه به تاکيد شما بر لزوم تسريع در صدور مجوز کتاب‌ها، آيا اخبار خوبی برای مولفان و نويسندگان داريد؟" گفت: بله، قطعاً. البته مميزی ضوابط خودش را دارد ولی امسال به صدور مجوزها سرعت خواهيم داد.

وزير ارشاد ادامه داد: در گذشته اگر مشکلاتی در کتاب‌ها بوده، دوستان همکار ما به ناشرين اطلاع داده‌اند اما شايد آنها گرفتار بوده‌اند و نتوانسته‌اند به موقع مراجعه کنند و موارد اصلاحی کتابهايشان را انجام دهند و کتاب مانده است، در حالی که نويسنده از اين موضوع اطلاع نداشته است.

وی گفت: امسال گفته‌ايم که ساز و کاری را تعبيه کنند که مشکلات کتاب به خود نويسنده هم خبر داده شود و اگر جايی اصلاحی نياز است، افراد خودشان سريعتر اصلاحات لازم را انجام دهند تا کار انجام شود.

حسينی همچنين درباره نمايشگاه کتاب تهران که قرار است ماه آينده برگزار شود، افزود: نمايشگاه امسال بر اساس تجربيات خوبی که از سال‌های قبل داريم، برگزار خواهد شد.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه از استقرار سازمان سينمايی کشور و افزايش اعتبارات آن در روزهای آتی خبر داد و اظهار اميدواری کرد اين سازمان بتواند توليدات کيفی و کمی بهتری داشته باشد و گفت: اميدوارم با کمک مجلس در سال ۹۰ شاهد شکوفايی سينما باشيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016