سه شنبه 23 فروردین 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رعایت حجاب و عفاف از اولویتهای ما در نمایشگاه کتاب است، مهر

معاون فرهنگی وزارت ارشاد عنوان کرد: امسال مساله حجاب و عفاف از اولویتهای ما در نمایشگاه کتاب است و در آیین نامه انضباطی ناشران نیز به‌عنوان یک شاخص مطرح شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهمن دری در دیدار روز یکشنبه 21 فروردین با رئیس و اعضای کمسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر رعایت حجاب و عفاف در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: قطعاً نظارت و برنامه‌های حمایتی معاونت از ناشران بر این مبنا نیز خواهد بود. ما موظفیم مطالبات مراجع و روحانیون را که مبتنی بر آموزه‌های دینی خود ما نیز هست در این زمینه بر آورده سازیم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی ضمن دعوت از رئیس و اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس برای حضور و بازدید از بخشهای مختلف نمایشگاه امسال گفت: سال گذشته در بخش عمومی٬ دانشگاهی٬ کودک ونوجوان و آموزشی بیش از 158هزار عنوان کتاب ارائه شد که امسال تا کنون تعداد عناوین اعلام شده از سوی ناشران برای عرضه در نمایشگاه بیش از 189 هزار عنوان است و این خود نشان از اقبال ناشران برای عرضه کتاب و اهمیت نمایشگاه دارد.

دری رویکرد قالب در بیست وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را توجه به بحث کیفی دانست و گفت: نمایشگاه دارای 2 بخش ظرف و اجرائیات و دیگری مظروف و محتوا است.

معاون فرهنگی ارشاد توضیح داد: در بخشهای داخلی و خارجی با مشکل خاصی روبه رو نیستیم و تعداد ناشران متقاضی برای شرکت در نمایشگاه درموضوعات مختلف رشد داشته است.

در این دیدار دری علاوه بر شرح اقدامات صورت گرفته برای برپایی نمایشگاه، گزارشی از حمایتهای معاونت متبوعش از راهیان نور در نوروز امسال و همچنین ظرفیتهای موجود برای انجام فعالیتهای فرهنگی در کشور ارائه کرد.

وی همچنین طی سخنانی کوتاه به بحث کم بودن بودجه معاونت و تقاضای افزایش آن از مجلس اشاره کرد.

همچنین در این جلسه رئیس و اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس نیز ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته و ارائه پیشنهادهایی برای برپایی با شکوه تر این دوره از نمایشگاه٬ حمایت همه جانبه خود را از برنامه‌های معاونت امورفرهنگی وزارت ارشاد اعلام کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016