شنبه 10 اردیبهشت 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مرضيه برومند: ذوالفقاری تمام عمرش را صرف عروسک ها کرد، ايسنا

مرضيه برومند با اظهار تاسف از درگذشت جواد ذوالفقاری، گفت: جواد ذوالفقاری تمام عمرش را صرف عروسکها کرد.

اين هنرمند تئاتر، سينما و تلويزيون با بيان اين مطلب به خبرنگار بخش تئاتر خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: جواد ذوالفقاری به کارش بسيار عشق می‌ورزيد. در تئاتر عروسکی دانش بالايی داشت و بسيار پی‌گير بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




برومند با اشاره به علاقه فراوان ذوالفقاری به نمايش عروسکی يادآور شد: او تا آخرين لحظه زندگی‌اش به تئاتر عروسکی می‌انديشيد. به نمايش «سمک عيار»ش که روی صحنه بود. او از کارهايش سخن می‌گفت، کارگردانی بود که نمايشش را نديد و اين مايه تاسف است.

اين کارگردان تئاتر و سينما از جای خالی جواد ذوالفقاری اظهار تاسف کرد اما در عين حال متذکر شد: جواد ذوالفقاری زنده است چرا که با آثارش و بازاب کارهايش حضوری هميشگی دارد. اگر عمرش طولانی‌تر می‌شد، بدون شک خاطرات بهتر بيشتری از او می‌داشتيم اما با همين عمر کوتاه هم اثرات بسيار زياد و خاطرات بسيار خوبی از خود به جای گذاشته است.

کارگردان مجموعه‌ «قصه‌های تا به تا» اضافه کرد: جواد ذوالفقاری همواره برای ما يادآور خاطراتی بسيار شيرين، گرم و دوست داشتنی است.

مرضيه برومند در پايان با اظهار تاسف از درگذشت تعدادی از هنرمندان نمايش عروسکی گفت: تا به حال هنرمندانی همچون کامبيز صميمی مفخم، اردشير کشاورزی و حالا جواد ذوالفقاری را از دست داده‌ايم. اميدواريم خدا استاد نصرت کريمی، بهروز غريب پور، هما جدی‌کار و ديگر هنرمندان نمايش عروسکی را برای ما نگه دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016