یکشنبه 18 اردیبهشت 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گشت ارشاد در نمايشگاه کتاب فعال شد، خبرآنلاين

فرهنگ > ادبيات - پس از گذشت چند روز از نمايشگاه کتاب تهران گشت ارشاد در نمايشگاه فعال شد.

به گزارش خبرآنلاين، گشت ارشاد در نمايشگاه کتاب مستقر شد و به کسانی که شئونات اسلامی را رعايت نمی‌کنند، تذکر می‌دهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




رييس بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللی کتاب تهران نيز روز گذشته با اعلام نارضايتی از وضعيت حجاب در نمايشگاه تصريح کرده بود: «برخی افراد ناآگاه با پوشش بد، مردم را به نمايشگاه بدبين می‌کنند.»

بهمن دری در پاسخ به سوالی در مورد گشت ارشاد در نمايشگاه کتاب و هم‌چنين ارزيابی‌اش از وضعيت رعايت حجاب در اين دوره از نمايشگاه گفته بود: «از مساله پوشش در نمايشگاه راضی نيستم. البته از همه‌ کسانی که با رعايت عفاف و حجاب در نمايشگاه حاضر شده‌اند تشکر می‌کنم.»

دری اخوی تصريح کرده بود: «آن‌چه مسلم است نمايشگاه کتاب تهران، نمايشگاه جمهوری اسلامی است و ضرورت دارد حريم آن رعايت شود و بايد بر اساس ضوابط قانونی جمهوری اسلامی فعاليت کنيم و اگر قرار باشد بستری فراهم شود که قوانين و مقررات نظام مورد تخطی قرار گيرد بايد برخورد شود. نمايشگاه بايد يک آوردگاه فرهنگی باشد.»

وی تاکيد کرده بود: «اين‌جا محل عروسی يا بزم نيست که عده‌ای با آرايش‌های وحشتناک حضور داشته باشند که من هم از ديدن آنها شرم دارم. تعداد معدودی از بازديدکنندگان با وضعيت نامناسبی در نمايشگاه حاضر شدند که شخصا راضی نيستم و نبايد هم راضی باشم.»

شعار نمايشگاه کتاب امسال ارتقای معرفت دينی و بصيرت فرهنگی درسال جهاد اقتصادی عنوان شده بود و رييس نمايشگاه کتاب اعلام کرده بود که برنامه‌های امسال بر اساس اين شعار خواهد بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016