شنبه 5 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نصب كيوسك‌هاي اطلاع‌رساني اعتياد، ایسنا

معاون سازمان رفاه شهرداري تهران:۴ اردوگاه معتادان راه‌اندازي مي‌شود

معاون سازمان رفاه، خدمات و مشاركت‌هاي اجتماعي شهرداري تهران از برنامه‌ريزي براي راه‌اندازي چهار مركز نگهداري موقت معتادان در پايتخت خبر داد.

رضا جاگيري در گفت‌وگو با خبرنگار «شهري» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با اشاره به ديدار چندي پيش مسوولان ستاد مبارزه با مواد مخدر با اعضاي شوراي شهر و مجموعه مديريت شهري اظهار كرد: در آن جلسه مقرر شد كه ستاد طرحي را به صورت بسته اجرايي تدوين كند كه در آن وظايف و مسوليت‌هاي شهرداري در حوزه مبارزه با موادمخدر مشخص شود.

وي ادامه داد: اين طرح پس از تدوين به شوراي شهر تهران خواهد آمد و در صورت تصويب نهايي در شورا، به شهرداري ارجاع خواهد شد.

جاگيري با بيان اينكه قرار است در اين بخش‌هاي اجرايي موارد مختلفي در حوزه پيشگيري و مبارزه با مواد مخدر مطرح شود افزود: يكي از موارد اين بسته اجرايي كه مورد درخواست ستاد مبارزه با موادمخدر است، راه‌اندازي 4 اردوگاه نگهداري معتادان نظير مركز شفق است.

به گفته وي، معتادان پس از جمع‌آوري از سطح شهر در مركز شفق مورد غربالگري قرار مي‌گيرند و سپس به كمپ‌هاي مجاز ترك اعتياد ارجاع مي‌شوند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




معاون سازمان رفاه، خدمات و مشاركت‌هاي اجتماعي شهرداري تهران با اشاره به اينكه ظرفيت اسمي مركز شفق 800 نفر است به ايسنا گفت: با اجراي طرح جمع‌آوري افراد لامكان كه چندي پيش توسط پليس اجرا شد، ظرفيت اين مركز با تجهيز امكانات به 1300 نفر افزايش يافته است.

وي با بيان اينكه ظرفيت شفق در اختيار ستاد مبارزه با مواد مخدر قرار دارد يادآور شد: شهرداري تهران وظيفه پشتيباني مالي و تجهيز امكانات اين مركز را بر عهده دارد.

جاگيري در پايان نصب كيوسك‌هاي اطلاع‌رساني در حوزه اعتياد را از ديگر مواد مورد درخواست از سوي ستاد مبارزه با مواد مخدر عنوان و خاطرنشان كرد: اين مورد نيز در كنار ديگر موارد پيشگيرانه در بسته اجرايي ياد شده پيش‌بيني خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016