چهارشنبه 23 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آغاز اکران "جدايی نادر از سيمين" از جمعه در سينماهای سوئد، ايسنا

فيلم «جدايی نادر از سيمين» ساخته اصغر فرهادی از روز جمعه (۲۵ شهريور) در سينماهای سوئد به‌روی پرده خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، فيلم «جدايی نادر از سيمين» ساخته اصغر فرهادی در ادامه اکران در سينماهای جهان، از روز جمعه (۱۶ سپتامبر) نمايش خود را در سينماهای سوئد آغاز خواهد کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




جديدترين ساخته‌ اصغر فرهادی که از ۳۰ سپتامبر (۹ دی) در سينماهای آمريکا به نمايش درخواهد آمد از روز ۲۵ خرداد ماه در بلژيک، دوم تير ماه در تايلند و ۲۰ مرداد ماه در هلند به‌روی پرده رفته است.

«جدايی نادر از سيمين» که اخيرا برای نمايش در جشنواره‌های فيلم در فنلاند، ژاپن، نروژ و نيويورک آمريکا انتخاب شده است تاکنون درجشنواره‌های برلين، هنگ کنگ، بوينس‌آيرس، بخارست، ترانسيلوانيا و استانبول به نمايش درآمده است.

برنده جايزه خرس طلا بهترين فيلم و دو خرس نقره‌ای بهترين بازيگری جشنواره برلين در ادامه‌ اکران جهانی، از روز ۲۵ دسامبر (۴ دی) به‌طور هم‌زمان در ايتاليا و نروژ نمايش خواهد داشت و طبق برنامه‌ اعلام‌شده از روز ۶ ژانويه سال آينده ميلادی (۱۶ دی) در سينماهای برزيل نمايش خود را آغاز خواهد کرد.

«جدايی نادر از سيمين» در ۷۰ کشور دنيا نمايش خواهد يافت و کمپانی سونی که اواخر سپتامبر اين فيلم را به پرده سينماهای آمريکا خواهد برد، اميدوار است تا يکی از نامزدهای جايزه اسکار بهترين فيلم خارجی باشد.

اين فيلم با بازی ليلا حاتمی، شهاب حسينی، پيمان معادی، ساره بيات، سارينا فرهادی، علی اصغر شهبازی، بابک کريمی، شيرين يزدان بخش، کيميا حسينی و با حضور مريلا زارعی روايت می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016