پنجشنبه 7 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

به گفته وزير آموزش و پرورش اينترنت پاك در اختيار دانش‌آموزان قرار مي‌گيرد، ایسنا

وزير آموزش و پرورش گفت: تمام مدارس كشور به اينترانت ملي وصل خواهد شد كه يك اينترنت پاك سازي شده براي استفاده دانش‌آموزان است.

به گزارش سرويس «آموزش و پرورش» خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، حميدرضا حاجي بابايي در مراسم افتتاح دبيرستان دخترانه نمونه دولتي حضرت فاطمه زهرا(س) در رباط ‌كريم با بيان اينكه بهترين راه براي تعليم و تربيت راه اهل بيت است اظهار كرد: بايد در مدارس دانش‌آموزان را يك قدم به خداوند نزديك كنيم.

وي افزود: امسال سال طلايي براي مدرسه سازي است و امسال چهار ميليون متر مربع مدرسه در كشور احداث مي شود بايد به سمتي در حال حركت كنيم كه نوع نگاه به مدرسه سازي تغيير كند.

حاجي‌بابايي با اشاره به اينكه امسال تا پايان سال تحصيلي 20 هزار مدرسه در سراسر كشور هوشمند خواهد شد گفت: آموزش وپرورش ظرف سه سال آينده تمام مدارس كشور را هوشمند خواهد كرد، اگر چه در برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده 5 سال را در نظر گرفته‌ايم.

وي خاطرنشان كرد: بايد تمام امكانات دنيا براي آموزش در كلاس ها فراهم شود تا آموزش سمعي و بصري به دانش آموزان داده شود كه تاثير گذارترين نوع آموزش است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وزير آموزش و پرورش تصريح كرد: تمام مدارس كشور به اينترانت ملي وصل خواهد شد كه يك اينترنت پاك سازي شده براي استفاده دانش‌آموزان است.

به گزارش ايسنا، حاجي‌بابايي تاكيد كرد: ساخت استخر، كتابخانه و نمازخانه براي دانش آموزان زمينه ساز ايجاد يك آموزش و پرورش در تراز جمهوري اسلامي است.

وزيرآموزش و پرورش گفت: تمام مدارس از مهرماه بعدازظهرها فعال خواهند بود و كلاس‌هاي فوق‌العاده قرآني و آمادگي كنكور براي دانش‌آموزان تشكيل خواهند داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016