شنبه 9 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گزارش مهر از آخرین قیمت باغ‌ویلاها در اطراف تهران

ویلاهای شمال تهران در حالی با قیمتهای بیش از نیم میلیارد تومان به فروش می‌رسند که سرمایه گذاران به باغ‌ویلاهای اطراف کلانشهرها و شهرهای جدید روی آورده‌اند و معتقدند در آینده بازار باغ‌ویلا رونق زیادی پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدتی است که طرح باغ ویلاها در برخی از شهرهای کوچک مطرح شده و بنگا‌ه‌های املاک افراد را به خرید این باغ ویلاها تشویق می‌کنند.

باغ ویلاهای اطراف کلانشهرهایی مانند تهران طرفداران زیادی هم دارند و پایتخت نشینان سکونت در شهرهای کوچک تازه تاسیس را به شلوغی شهر تهران ترجیح می‌دهند.

در سالهای گذشته باغ ویلاهای شمال تهران رونق بیشتری داشت و همین امر باعث افزایش قیمت آنها شده بود و متقاضیان خاصی را به سمت بازار خرید و فروش باغ‌ویلا در لواسان و دیگر بخش‌های شمیرانات سوق می‌داد اما این امر باعث شلوغی این مناطق شد و هم اکنون خرید و فروش در این منطقه تا حدودی کاهش پیدا کرده است.

بنابراین باغ‌ویلاهایی که در شهرهای کوچک اطراف تهران در حال ساخت هستند، به دلیل ارزانی مشتری‌های بیشتری را به سمت خود کشیده‌اند و با وجودی که هنوز ساخت آنها تکمیل نشده است سرمایه گذاران در حال ورود به این بازارها هستند.

در واقع رکورد خرید و فروش مسکن در پایتخت و اشباع بنگاه‌های املاک در تهران سرمایه گذاران را به سوی اطراف پایتخت کشانده است به طوری که در شهرهای کوچک و تازه تاسیس بنگاه‌ها و سرمایه گذارانی را می‌توان مشاهده کرد که دنبال خرید و فروش باغ ویلاها هستند.

البته ساخت باغ‌ویلاها در اطراف تهران بیشتر از سوی شرکتهای بزرگ ساختمان سازی انجام می‌شود و آنها معتقدند در آینده ساکنان تهران برای خرید این باغ‌ویلاها تمایل بیشتری از خود نشان خواهند داد و ممکن است برخی شهرنشینان دوران بازنشستگی خود را در باغ ویلاهای شهرهای جدید بگذرانند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سود 50 میلیون تومانی خریداران باغ ویلا

سازندگان این باغ‌ویلاها معتقد هستند که با افزایش امکانات رفاهی در شهرهای جدید به طور حتم سرمایه گذاران این بخش تا 50میلیون تومان هم سود خواهند برد، بنابراین در حال حاضر این باغ ویلاها بسیار کمتر از دیگر ویلاهای اطراف تهران به فروش می رسد.

نکته دیگر اینکه فروش باغ ویلاها در این مناطق به صورت قواره ای انجام می‌شود و مانند دیگر ویلاها بصورت خرد فروشی یا متری نیست که دلیل این امر وجود زمین هایی با متراژ بالا در این مناطق است زیرا زمین مهمترین مساله برای ساخت مسکن و یا ویلا و از عمده ترین ملاک قیمت گذاری در یک ساختمان است.

قیمت های این باغ ویلاها که با متراژهایی چندین برابر شهرهای شمالی و شمال تهران به فروش می رسند کمتر از نصف این ویلاهاست بطوریکه باغ‌ویلاهایی با قواره های کوچک که حدود 480 متر مساحت دارند با قیمت 190 تا 195 میلیون تومان به فروش می‌رسند و قواره‌های بزرگتر که حتی تا 700 متر هم می رسند، بیش از 250 میلیون تومان خرید و فروش می شوند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016