دوشنبه 25 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

افزايش جرم "توهين" در سطح استان اصفهان، ايسنا

تشکيل ۱۲۲ پرونده توهين به مقامات رسمی طی تير و مرداد


رييس کل دادگستری استان اصفهان از افزايش آمار جرم توهين و افترا در اين استان خبر داد.

غلامرضا انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، ضمن تعريف جرايم توهين، افترا، نشر اکاذيب و ... تصريح کرد: در تيرماه سال جاری بيش از دو هزار و ۶۰۰ مورد و در مردادماه نيز بيش از سه هزار و ۴۰۰ مورد جرم توهين در استان اصفهان گزارش و ثبت شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی با بيان اينکه آمار توهين در استان رشد داشته است، ادامه داد: در شهرستان اردستان ميزان وقوع جرم توهين بيشتر از جرايم مهمی همچون سرقت و مواد مخدر است.

رييس شورای قضايی استان اصفهان افزود: آمار کلی وقوع جرم توهين در استان اصفهان در ماه‌های تير و مرداد پنج هزار و ۶۵۳ مورد بوده است.

انصاری تعداد توهين به مقامات و ماموران رسمی را ۱۲۲ مورد در استان اعلام کرد و يادآور شد: انتشار افترا و الفاظ رکيک يا نسبت‌های توهين‌آميز در اين مدت ۶۷۳ مورد بوده است.

وی اظهار کرد: اهانت به مقدسات اسلامی در اين مدت ۱۱ مورد و جمع کل موارد اهانت، نشر اکاذيب و افترا در تيرماه و مرداد ماه ۶۵۴۳ مورد بوده است.

رييس کل دادگستری استان اصفهان با بيان اينکه به جرايم توهين و افترا در اين دو ماه به صورت کامل رسيدگی شده است، خاطرنشان کرد: به دليل اينکه جرم توهين جزو جرايمی نيست که ويژگی خاصی داشته باشد، سريع رسيدگی می‌شود.

انصاری گفت: برای اثبات اين جرايم شاکی بايد شاهد معرفی کند و اگر جرم به صورت مکتوب اتفاق افتاده باشد از طريق همان نوشته ثابت می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016