دوشنبه 23 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پلمپ ۶۰ قهوه‌خانه در پايتخت، مهر

اجرای ۸ طرح محله محور، پلمپ ۶۰ قهوه‌خانه در پايتخت، کشف بازيهای رايانه‌ای غيرمجاز، کوچ برخی از اراذل و اوباش از تهران، کاهش ۱۳ درصدی جرائم خشن در پايتخت، جزئيات شهادت دو مامور پليس مهمترين محور گفته‌های امروز رئيس پليس تهران بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسين ساجدی نيا ظهر دوشنبه در حاشيه ديدار مردمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح امنيت محله محور طی دو هفته گذشته با جديت دنبال شد و اجرای ۸ طرح در ۱۴ روز نشان داد که توانسته ايم با قاطعيت اقدامات موثری را برای ايجاد امنيت پايدار انجام دهيم. خوشبختانه در طرح امنيت محله محور با ۲۷ جرمی که در محلات رخ می دهد برخورد کرديم. در گذشته بيشتر درخواست های مردم در حوزه امنيت محله محور بود اما امروز نوع درخواستها بيشتر در حوزه های قضايی است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




پلمپ ۶۰ قهوه خانه در پايتخت

وی با اشاره به اجرای طرح برخورد با قهوه خانه ها و رستورانهای غير مجاز گفت: ۴۶۶ قهوه خانه و رستوران در محلات مختلف تهران که مجوز نداشتند بررسی و ۶۰ مورد آن پلمپ شد. همچنين ۱۴۶ قهوه خانه و رستوران اخطار پلمپ دريافت کردند و مابقی به صنف مربوطه معرفی شدند تا پس از دريافت مجوز ادامه کار دهند.

رئيس پليس تهران با اعلام برخورد قاطعانه با سازندگان سلاح سرد گفت: اقدامات موثری در طرح برخورد با سلاح سرد صورت گرفته است و با صنوفی که اقدام به ساخت سلاح سرد نامتعارف می کنند قاطعانه برخورد می شود.

کشف بازيهای رايانه ای غير مجاز

سردار ساجدی نيا از کشف بازيهای غير مجاز رايانه ای خبر داد و افزود: مأموران پليس امنيت موفق شدند باند بزرگ تکثير غيرمجاز بازيهای رايانه ای غربی را شناسايی و منهدم کنند. پنج نفر از اعضای اين باند قبل از فروش بازيها در مخفی گاهشان شناسايی و دستگير شدند.

برخی از اراذل و اوباش از تهران کوچ کردند

رئيس پليس تهران با اعلام خروج برخی اراذل و اوباش از تهران، تأکيد کرد: در ۶ ماهه اول امسال کاهش بسيار خوبی از شرارت ها داشتيم و هم اکنون ميزان تماس ها با ۱۱۰ در مورد اراذل و اوباش بسيار کاهش يافته است. همچنين تا پايان سال چندين طرح ديگر را برای برخورد با اراذل و اوباش انجام می دهيم. هم اکنون اراذل و اوباش سطح يک در شهر وجود ندارند چرا که همه آنها از سوی پليس شناسايی و دستگير شده اند. ضمن اينکه تعدادی اراذل و اوباش از تهران رفته و برخی از آنها نيز جذب بازار کار شده اند.

وی ادامه داد: اراذل و اوباش بايد در کلانتری حاضر و غايب شوند و اگر دست به اعمال مجرمانه خود بزنند قاطعانه با آنها برخورد می شوند.

کاهش ۱۳ درصدی جرائم خشن در تهران

رئيس پليس تهران در پاسخ به خبرنگار مهر، در مورد آخرين وضعيت جرائم خشن در تهران اظهار داشت: اين جرائم در ۸ ماهه نخست امسال ۱۳ درصد کاهش داشته که اميدواريم تا پايان امسال وضعيت بهتری داشته باشيم البته در حوزه تثبيت جرم موفق عمل کرديم و ديگر شاهد افزايش جرم در سطح شهر نيستيم، امروز احساس امنيت در ميان شهروندان بهبود يافته است.

جزئيات شهادت دو مأمور پليس در عمليات تعقيب و گريز

سردار ساجدی نيا در پاسخ به سوال ديگر خبرنگار مهر، در مورد آخرين جزئيات شهادت دو مأمور پليس در عمليات تعقيب و گريز شبانه، گفت: چند روز پيش در يکی از مأموريت ها مأموران گشت به يک خودرو مظنون و به تعقيب و گريز آنها می پردازند، مأموران که با مقاومت راننده خودرو روبرو می شوند اقدام به تيراندازی می کنند اما خودرو مأموران واژگون و متأسفانه دو نفر از نيروهای پليس شهيد می شوند. البته کمی جلوتر مأموران موفق شدند سرنشينان پرايد را شناسايی و دستگير کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016