سه شنبه 24 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جلال ذوالفنون چهار آلبوم موسيقی منتشر می‌کند، ايسنا

جلال ذوالفنون ـ نوازنده‌ی تار و سه‌تار ـ پس از پنج سال سکوت در زمينه‌ی انتشار آلبوم‌ به زودی چهار آلبوم وارد بازار موسيقی می‌کند.

آرش اوستا ـ مدير برنامه‌های ذوالفنون ـ با اعلام اين مطلب به خبرنگار بخش موسيقی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، توضيح داد: يکی از جديدترين آلبوم‌های آقای «ذوالفنون» برای يوگا و مديتيشن ضبط شده است که «موسيقی تمرکز» نام دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گفته او؛ در اين آلبوم سه تار، سازهای زهی و پرکاشن به همراه يک گروه با هم هم‌صدا می‌شوند.

او ادامه داد: اين ساز به سبک کلاسيک ايرانی و به شکل چند صدايی تنظيم شده است.

اوستا با معرفی دومين آلبوم جلال ذوالفنون ادامه داد: اين آلبوم «باغ پر برگی» نام دارد و تصنيف‌های قديمی را در بر می‌گيرد. قطعات اين آلبوم در دستگاه‌های شور و سه‌گاه ساخته ضبط شده و شامل تار نوازی استاد ذوالفنون و تنبک نوازی نيما ضرغامی می‌شود.

مدير برنامه ذوالفنون «آن سوی پرده‌ها» را آلبوم ديگری دانست که به زودی منتشر خواهد شد و افزود: در «آن سوی پرده» ، ذوالفنون به تک‌نوازی سه تار پرداخته و گاه آن را با ساز تبلا و کوزه همراه می‌کند. برای ضبط اين آلبوم ۱۴ ساعت بداهه‌نوازی از استاد ذوالفنون داشتيم.

او همچنين از انتشار آلبوم ديگری با صدای «اديب» خبر داد و تصريح کرد: ايشان از شاگردان قديم استاد مهرتاش هستند که در اين آلبوم، استاد ذوالفنون را همراهی کرده است. اين آلبوم در دستگاه شور و بيات ترک تدارک ديده شده و البته هنوز نامی برايش انتخاب نشده است.

اوستا خاطر نشان کرد:اين آلبوم ها مراحل مجوز را طی کرده‌اند و با فاصله‌های زمانی در بازار موسيقی عرضه می‌شوند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016