شنبه 28 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تعدادی آتلیه و کافی‌نت متخلف در تهران پلمپ شدند، فارس

سردار حسین ساجدی‌نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ صبح امروز از برخورد با آتلیه‌های عکاسی و فیلمبرداری و کافی‌نت‌های متخلف شهر تهران خبرداد.

به گزارش خبرنگار انتظامی فارس، رئیس پلیس تهران بزرگ در تشریح این خبر عنوان داشت: کافی‌نت‌ها و آتلیه‌های عکاسی و فیلمبرداری که خلاف مقررات صنفی و هنجارهای اجتماعی فعالیت داشته‌اند؛ به عنوان متخلف شناخته شده و پلمپ گردیدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی در ادامه گفت: در این طرح از 90 آتلیه و 260 کافی‌نت بازدید شد که تعدادی از این واحدهای متخلف پلمپ و تعدادی نیز اخطاریه پلمپ دریافت کردند، ضمن اینکه به صاحبان تعدادی از واحدهای صنفی بازدید شده نیز تذکرات لازم داده شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: طرح مذکور در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و بنابر درخواست خانواده‌ها در دستور کار پلیس تهران بزرگ قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در این طرح با کسانی که در پی گمراه کردن جوانان این آب و خاک بوده و سعی در انجام اعمال خلاف قانون و اخلاق دارند، بدون اغماض برخورد خواهد شد، افزود: آتلیه‌های متخلف با نشانه گرفتن کانون خانواده‌ها و افشای مسایل خصوصی افراد باعث بروز مشکلات فراوانی برای آنها می‌شوند و همچنین کافی‌نت‌های متخلف با ارایه خدمات غیرقانونی در راه آسیب رساندن به جوانان و به تبع آن خانواده‌ها حرکت کرده که وظیفه پلیس برخورد با آنها و جلوگیری از بروز مشکل در این زمینه است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016