چهارشنبه 23 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

"پاپتی ها" لاله زار را احیا می کنند، مهر

گروه تئاتر "پاپتی‌ها" قصد دارد با اجرای نمایشی بر اساس نمایشنامه "رویای نیمه شب تابستان" در یکی از سالن‌های متروکه سینمای خیابان لاله‌زار،‌ اولین گام‌ها را برای احیای فرهنگی این خیابان باسابقه بردارد.

حمید پورآذری درباره اجرای نمایشی بر اساس نمایشنامه "رویای نیمه شب تابستان" در یکی از سالن‌های متروکه سینما در خیابان لاله‌زار تهران به خبرنگار مهر گفت: ما برای اجرای نمایش خود مذاکراتی با مالک سینما "برلیان" در خیابان لاله‌زار قدیم داشته‌ایم که البته هنوز به توافق قطعی نرسیده‌ایم اما موافقت ضمنی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: باید از طریق معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای نظارت و ارزشیابی اداره‌کل هنرهای نمایشی اقدامات لازم را جهت دریافت مجوز اجرا انجام دهیم. قصد ما این است از نیمه دوم بهمن‌ماه سال جاری نمایش خود را به صحنه ببریم.

سرپرست گروه تئاتر "پاپتی‌ها" درباره دلایل انتخاب سالنی متروکه در خیابان لاله‌زار برای جدیدترین اجرای گروه یادآور شد: شهرداری تهران شعار "احیای لاله‌زار" را مدتی است که مطرح کرده و حال ما می‌خواهیم با اجرای خود گامی را در این جهت برداریم. باید ببینیم که شعار شهرداری در حد یک شعار باقی می‌ماند یا شهرداری تهران و شهرداری منطقه 12 حمایت‌هایی را در جهت تحقق این شعار انجام می‌دهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




پورآذری تأکید کرد: خیابان لاله‌زار هویت دارد و هر چقدر که مغازه‌های الکتریکی بخواهند هویت آن را تغییر دهند این موضوع اتفاق نمی‌افتد. لاله‌زار در ذهن و کتاب‌های ما هویت خود را داشته، دارد و خواهد داشت.

وی با اشاره به حضور 130 جوان هنرمند در تولید و اجرای جدیدترین اثر گروه "پاپتی‌ها" تصریح کرد: تا به این لحظه هیچ نهاد و ارگانی حمایتی از ما نکرده است.

حمید پورآذری اجرای آثار موفقی نظیر "ادیپ"، "دایره گچی" و "دور دو فرمان" را با حضور جوانان علاقه‌مند به تئاتر در کارنامه کاری خود دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016