یکشنبه 18 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر: زلزله‌ هفته‌ای ۲ بار تهران را می‌لرزاند، فارس

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه هفته‌ای یک یا دو زلزله خفیف در تهران رخ می‌دهد، گفت: گاهی در ماه سه تا چهار زلزله خفیف رخ می‌دهد.

عزیزالله رجب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس، با بیان اینکه امروز گزارشی را به شورای اسلامی شهر تهران ارائه می‌کنیم، گفت: این گزارش در خصوص اقدامات سازمان در زمینه پیشگیری، آمادگی، اطلاع‌رسانی و آموزش و بالابردن آگاهی مردم در هنگام وقوع حوادث است.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در پاسخ به این پرسش که در صورت بروز زلزله چه میزان آمادگی دارید، گفت: در پی این هستیم که امکانات بالقوه را بالفعل و از حداکثر توان خود استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه اقدامات پیشگیرانه خوبی صورت گرفته است گفت: در زمینه آموزش نیز برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.

رجب‌زاده ادامه داد: هفته‌ای یک یا دو زلزله خفیف در تهران رخ می‌دهد و در برخی از زمان‌ها در ماه سه تا چهار زلزله خفیف رخ می‌دهد.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران به بافت‌های فرسوده شهر تهران اشاره کرد و گفت: بافت‌های فرسوده باید نوسازی و شریان‌های حیاتی باید ایمن‌سازی شوند.

وی ادامه داد: بافت‌های تهران فرسوده است و در صورت وقوع زلزله خسارت قابل ملاحظه است؛ اما نمی‌توانیم بگویم چقدر تلفات می‌دهیم.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران تاکید کرد که آسیب‌پذیری تهران در برابر زلزله بسیار بالاست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




رجب‌زاده با بیان اینکه سامانه‌ای ایجاد کرده‌ایم که در 5 دقیقه اول وقوع زلزله، خسارات و تلفات ناشی از آن را اعلام می‌کند، گفت: باتوجه به این سامانه می‌توانیم بگوییم در هر نقطه از شهر چند دقیقه بعد از وقوع زلزله چقدر تلفات داشته‌ایم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016