شنبه 15 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
25 آبان» تخريب دروازه اصلی کاخ گلستان، شرق
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بررسی طرح ساماندهی حریم کاخ گلستان، مهر

ساماندهی، بهسازی و زیباسازی جداره‌های خیابانهای اطراف کاخ گلستان، ممنوعیت ورود موتورسیکلت به برخی خیابانهای اطراف تا 18 بهمن ماه، ایجاد مبلمان شهری و تعیین تکلیف برای پاساژ خلیج فارس و انتقال پرچم ایران که در حریم کاخ قرار دارند بررسی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین وضعیت ساماندهی حریم مجموعه کاخ گلستان برای آماده سازی پرونده ثبت جهانی این کاخ امروز ( جمعه) با حضور مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران ، کارشناسان میراث فرهنگی و شهرداری در مجموعه کاخ موزه گلستان بررسی شد و در صورت جلسه ای در 6 بند به تصویب اعضا رسید.

ساماندهی، بهسازی و زیباسازی جداره های خیابان 15 خرداد، ناصر خسرو، صور اسرافیل و و حدت اسلامی حد اکثر تا پایان خردادماه سال آینده توسط شهرداری منطقه 12، ساماندهی، مرمت و جداسازی خیابان 15 خرداد از چهارراه گلوبندک تا 15 خرداد و محله سیروس به صورت یکپارچه از سوی شهرداری و تحویل به معاونت میراث فرهنگی کشور، اجرای مبلمان خیابان 15 خرداد و ساماندهی ورودی های بازار طلا حداکثر تا اردیبهشت ماه سال آینده از جمله مصوباتی است که دراین جلسه به امضا حاضران رسید.

همچنین جابه جایی پرچم بزرگ که اکنون در حریم کاخ گلستان واقع شده و نصب آن در محل مناسب با همکاری شهرداری منطقه 12 تهران، همکاری و مشارکت شهرداری منطقه 12 تهران در نورپردازی و مبلمان کاخ موزه گلستان و برگزاری نشستی مشترک با حضور رئیس دیوان عدالت اداری به منظور حل مسائل حقوقی و قضایی از دیگر مصوبات مهم این جلسه بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




راه اندازی سینما مظفری کاخ گلستان تا پایان امسال، تبدیل خانه تاریخی امام جمعه به پایگاه تاریخی شهر تهران و تعیین تکلیف پاساژ خلیج فارس و کلانتری واقع در میدان ارگ در حریم این بنای تاریخی قرار گرفته اند از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016