چهارشنبه 30 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مرکز تخصصی تئاتر در پایتخت افتتاح می‌شود

مدیر مرکز هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران از تبدیل یک فرهنگسرای سازمان به مرکزی تخصصی برای تئاتر در سال جاری خبر داد.

شهرام کرمی درباره اختصاص فضایی جدید به تئاتر توسط سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران به خبرنگار مهر گفت: با توجه به موافقت ریاست سازمان به زودی و در سال جاری یک مرکز اختصاصی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران با یک سالن مناسب صرفا به فعالیت‌های تئاتری اختصاص پیدا می‌کند.

وی با اشاره به فعالیت این مرکز تحت عنوان مرکز تئاتر تهران یا فرهنگسرای تئاتر تهران افزود: در حال حاضر سه گزینه در نقاط مختلف تهران در حال بررسی است و قرار است ظرف چند ماه آینده یکی از مراکز به این مرکز اختصاص یابد.

مدیر مرکز هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران تأکید کرد: در کنار سایر فرهنگسراها که به تئاتر می‌پردازند افتتاح این مرکز اختصاصی می‌تواند تحول خوبی در عرصه فعالیت‌های تئاتری سازمان باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




کرمی یادآور شد: با توجه به استقرار تمام واحدهای سازمان فرهنگی و هنری شهردای تهران در یک مرکز،‌ افتتاح این مرکز گام مؤثری است که مرکز هنرهای نمایشی سازمان فعالیت خود را متحول کند.

وی درباره امکان اجرای آثار نمایشی خارج از سازمان فرهنگی و هنری شهرداری در مرکز اختصاصی تئاتر گفت: قطعا ما برای اجرای آثار نمایشی بیرون از سازمان همکاری خواهیم داشت ولی هدف‌مان این است که در آن مرکز به صورت مستمر فعالیت‌های تئاتری انجام شود و جلسات تخصصی ماهانه برگزار شود.

هدف این است که این مرکز تبدیل به مرکزی برای تئاتری‌ها شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016