سه شنبه 5 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گلايه‌های همسر ايرج قادری: آن هايی که ادعای کمک دارند زودتر از اين ها می بايست کمک می کردند


روزنامه ايران - تنها کسی که در تمام اين سالها در کنار قادری حضور داشته و تمام تلاش خود را برای سلامتی وی انجام داده همسرش تهمينه اطمينان مقدم است. اين زن که اين روزها هم تمام اوقات خودش را در بيمارستان در کنار همسرش می‌گذراند آن قدر از دست برخی اظهارنظرات عجيب و غريب مرتبط با وضعيت ايرج قادری ناراحت بود که به سختی حاضر شد درباره اوضاع همسرش توضيحاتی کوتاه بدهد.

اين بانو در بخشی از گفته‌های خود با انتقاد از مسئولانی که ادعا کرده‌اند هزينه‌های درمان ايرج قادری را هر چقدر هم که باشد پرداخت می‌کنند، گفت: «آن قدر پس انداز داريم که نيازمند کمک کسی نباشيم. آنهايی که ادعای کمک به ايرج قادری را دارند اگر می‌خواستند زودتر از اينها و در طی اين چهار سالی که ايرج با سرطان دست و پنجه نرم می کند، به ما کمک می‌کردند.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




همسر ايرج قادری با اشاره به اينکه برای تامين هزينه‌های ايرج قادری سقف گذاشته شده افزود: «ببينيد باز هم می‌گويم من و ايرج آن قدر اندوخته داريم که نياز به کمک کسی نباشيم ولی واقعا باعث تعجب است که آقايان مسئول برای کمک به يک بيمار سرطانی يک سقف مالی ۵ تا ۱۰ ميليونی گذاشته اند. انگار آقايان خبر از هزينه های کمرشکن بيماران سرطانی ندارند.»

اطمينان مقدم ادامه داد: «در تمام مدتی که ايرج با بيماری سرطان دست به گريبان است او را روی سرم گذاشته‌ام و حتی نگذاشته‌ام بسياری از نزديکان مشکل او را بفهمند. باز هم کنارش هستم و تا آخرين لحظه خدمتش را می‌کنم. از آنها که ادعای کمک دارند هم می‌خواهم به فکر هزاران هزار بيمار سرطانی ديگری باشند که در جامعه ما وجود دارند.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016