یکشنبه 10 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اصغر فرهادی فيلم شد

خبرگزاری مهر ـ تصويربرداری فيلم کوتاه "اگر اصغر اسکار بگيرد" به کارگردانی رضا کاظمی به پايان رسيد.

به گزارش خبرگزاری مهر، "اگر اصغر اسکار بگيرد" عنوان فيلم کوتاهی است به کارگردانی رضا کاظمی که در آخرين روزهای سال ۹۰ تصويربرداری‌اش به پايان رسيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




کاظمی که او را بيش‌تر به‌عنوان منتقد فيلم می‌شناسيم، درباره‌ چگونگی شکل‌گيری اين ايده گفت: شب اسکار، به دنبال راهی بودم تا بتوانم مراسم را زنده ببينم و آخر هم موفق نشدم. همين ماجرا بلافاصله ايده‌ای را برای يک فيلم کوتاه به ذهنم آورد. اما خيلی زود و پس از شرکت در يک جلسه‌ نقد فيلم دانشجويی و مواجهه‌ با ابعاد مهم‌تر اين پديده،‌ آن ايده را به‌کلی کنار گذاشتم و سراغ قصه‌ تازه‌ای رفتم که هم به دغدغه‌های هميشگی‌ام نزديک‌‌تر باشد و هم نگاهی ضمنی به پديده فراگير و تاريخی موفقيت فرهادی و فيلمش داشته باشد.

وی درباره عنوان اين فيلم گفت: فرهادی و فيلمش بهانه‌ اصلی شکل‌گيری اين فيلم کوتاه شد و در حاشيه قصه‌ قرار دارند. دنبال قصه‌ کلاسيکی هم نبودم. می‌خواستم حال ‌و‌هوای بخشی از جوان‌های اين زمانه را به تصوير بکشم.

تصويربرداری اين فيلم به عهده منصور حيدری است که پيش از اين کارهای متعددی در زمينه‌ فيلم کوتاه و مستند انجام داده و مدير فيلمبرداری فيلم بلند و تحسين‌شده اوريون به کارگردانی علی زمانی هم بوده‌است. تدوين فيلم را هم فردين صاحب‌الزمانی انجام داده است.

لازم به ذکر است تصويربرداری فيلم کوتاه "اگر اصغر اسکار بگيرد" پس از ۳ جلسه، ۲۷ اسفند به پايان رسيد و هم اکنون در مرحله تدوين است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016