چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مديرپيشگيري‌ودرمان اعتياد بهزيستي: ۹۴درصد تماس‌گيرندگان مرد ، مصرف‌كننده‌ هستند

مديرپيشگيري‌ودرمان اعتياد بهزيستي خبرداد: 94درصد تماس‌گيرندگان مرد ، مصرف‌كننده‌ هستند

مدير دفتر پيشگيري و درمان اعتياد سازمان بهزيستي كشور با تشريح آمار تماس گيرندگان با خط ملي مشاوره اعتياد (09628) در سال گذشته گفت: سوال درباره ماده مخدر شيشه علت46درصد تماس‌ها با اين خط را به خود اختصاص داده است و ترياك با 23درصد و كراك با 15درصد در رده‌هاي بعدي قرار دارند.

فريد براتي سده در گفت‌وگو با خبرنگار«اجتماعي» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)،اظهار كرد: در سال گذشته 206هزارو 544 تماس با خط ملي اعتياد برقرار شده است كه از اين ميان 145 هزار و 262 تماس موثر بوده است و حدود 70درصد تماس ها به پاسخ گويي منجر شده است.

براتي در ادامه با بيان اينكه 57 درصد تماس گيرندگان با خط ملي اعتياد براي دريافت خدمات ارجاع داده شدند، عنوان كرد: 81درصد از تماس گيرندگان با خط ملي اعتياد را"زنان" و 19 درصد را "مردان" تشكيل مي دهند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گفته ي وي 94 درصد تماس گيرندگان مرد و 6 درصد تماس گيرندگان زن خود مصرف كننده هستند.

مديركل پيشگيري و درمان اعتياد سازمان بهزيستي كشور در ادامه اظهار كرد: 40 درصد از تماس گيرندگان همسر فرد معتاد و 22درصد مادر فرد معتاد و 16 درصد خواهر فرد معتاد هستند.

وي افزود: 83درصد تماس گيرندگان مصرف كننده نبوده و 17 درصد تماس گيرندگان مصرف كننده هستند.

براتي گفت: تعداد كل تماس گيرندگان به نسبت افرادي كه خدمات دريافت كرده‌اند، نشان مي‌دهد اغلب كساني كه تماس گرفتند پاسخي دريافت كردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016