جمعه 5 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مخالف مصرف هرگونه ماده دخاني در اماكن عمومي هستيم

يك كارشناس ارشد دبيرخانه ستاد كشوري كنترل دخانيات با بيان اينكه هر نوع ماده دخاني باعث وارد شدن صدمات جبران ناپذيري به سلامت انسان مي‌شود، تصريح كرد: از نظر ما بين محصولات دخاني تفاوتي وجود ندارد و مخالف مصرف هرگونه ماده دخاني در اماكن عمومي هستيم

بهزاد ولي‌زاده در گفت وگو با خبرنگار سرويس «سلامت» ايسنا افزود: به عنوان يكي از اعضاي كنوانسيون كنترل دخانيات تعهد كرده‌ايم كه بر تعهدات خود در زمينه عرضه نشدن مواد دخاني در اماكن عمومي عمل كنيم.

وي با اشاره به شعار روز جهاني دخانيات مبني گفت: شعار سال جاري دخانيات مربوط به فعاليت‌هاي كمپاني‌هاي توليد كننده دخانيات است. نيمي از مصرف كنندگان محصولات اين شركت‌ها در كوتاه‌ مدت يا درازمدت فوت مي‌كنند اما دخانيات تنها محصولي است كه با وجود زيان بار بودن براي سلامت انسان توليد آن جنبه قانوني دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




ولي زاده با اشاره به دشواري مقابله با ترفندهاي شركت‌هاي توليد كننده دخانيات اظهار كرد: ما قصد تعطيل كردن توليد دخانيات در كشور را نداريم اما تلاش مي‌كنيم از سلامت عمومي در برابر استعمال مواد دخاني در اماكن عمومي محافظت كنيم. در اين جهت سعي مي‌كنيم به مردم در زمينه آثار زيان بار مواد دخاني اطلاع‌رساني كنيم.

وي با اشاره به اقدامات ستاد كشوري كنترل دخانيات براي فرهنگ سازي در زمينه مصرف نكردن دخانيات اظهار كرد: با چاپ پوستر، پمفلت، مصاحبه با رسانه‌ها تلاش مي‌كنيم اطلاعات لازم را به طور مداوم در اختيار مردم قرار دهيم و آنان را از تبعات استعمال دخانيات آگاه كنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016