سه شنبه 27 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سردار رادان: برخورد با روزه‌خواران و سيگاری‌ها در رمضان

جانشين فرمانده ناجا ضمن تشريح اقدامات و عملکرد پليس در ماه مبارک رمضان گفت: پليس برابر قانون و شرع با افرادی که تظاهر به روزه‌خواری در ملاء‌عام و همچنين استعمال دخانيات می‌کنند، برخورد می‌کند.

به گزارش خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، سردار احمدرضا رادان در حاشيه اولين جلسه آموزشی مديريت کيفيت پليس پيشگيری ناجا (مکنا) در مورد اقدامات پليس در ماه مبارک رمضان گفت: در ماه مبارک رمضان دو موضوع جدی مورد توجه ماموران نيروی انتظامی است به گونه‌ای که ما معتقد هستيم که در جامعه‌ای فعاليت می‌کنيم که مردم خوب، متدينی داريم به گونه‌ای که مردم در برخی ماه‌های مقدس همچون ماه‌رمضان خود را ملزم به انجام مباحث دينی می‌کنند به گونه‌ای که حتی با فرارسيدن ماه رمضان سرقت خرد نيز کاهش می‌يابد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی با بيان اينکه نيروی انتظامی تلاش دارد تا در ماه مبارک رمضان امنيت مطلوب‌تری را برای مردم فراهم کند، گفت: پليس برابر قانون و شرع در بحث تعداد اندکی که تظاهر به روزه‌خواری می‌کنند، با آنان برخورد می‌کند.

وی با بيان اينکه در ماه مبارک رمضان خوردن و آشاميدن در ملاء‌عام ممنوع است گفت: بر اساس قانون خوردن و آشاميدن در ماه مبارک رمضان ممنوع و پلييس برابر قانون با اين افراد برخورد می‌کند.

به گفته وی خودروهايی که سرنشينان آن تظاهر به روزه‌خواری می‌کنند، توقيف و برای آنان پرونده قضايی تشکيل خواهد شد.

جانشين فرمانده ناجا همچنين در مورد استعمال دخانيات در ماه رمضان گفت: پليس به حکم حکومتی نگاه می‌کند و برابر قانون استعمال دخانيات ممنوع و پليس با آن برخورد می‌کند.

رادان در مورد فعاليت اغذيه‌فروشان نيز گفت: تلاش داريم بتوانيم در سراسر کشور، نيازمندی‌های به حق مردم را تامين و تعريف کنيم تا اقلام در اختيار مردم قرار گيرد.

وی درباره انتقادات رييس‌جمهور به فعاليت نيروی انتظامی به ايسنا گفت: نيروی انتظامی انتقادات را به گوش جان می‌شنود.

جانشين فرمانده ناجا با بيان اينکه ما در چرايی اجرای طرح‌ها بحثی نداريم اما در بحث اجرای ماموريت‌ها بحث‌هايی وجود دارد گفت: نيروی انتظامی همواره به انتقادات توجه ويژه‌ای داشته است.

رادان با بيان اينکه همواره فرهنگ‌سازی، اولی به اجرای سلبی است، گفت: به نظرم بخشی از فرمايشات رييس‌جمهور متوجه وظيفه ارگان‌هايی بوده که بايد در اين طرح‌ها حضور می‌داشتند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016