سه شنبه 27 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

روزنامه جوان: پرويز پرستويی بازيگری را کنار گذاشت

پايگاه خبری تحليلی انتخاب (Entekhab.ir) - روزنامه جوان مدعی شد: «پرويز پرستويی» بازيگر شناخته شده سينما و تلويزيون ايران از دنيای بازيگری کناره‌گيری کرد.

پرستويی که سابقه ايفای نقش در فيلم‌ها و سريال‌های مختلفی همچون: آژانس شيشه‌ای، آشپزباشی، سيزده ۵۹، موج مرده، آدم برفی، سريال امام علی(ع)، کتاب قانون، دوئل، مارمولک را دارد؛ مدتی است از دنيای بازيگری کناره‌گيری کرده و اين روزها در روستای زادگاه خود مشغول به زندگی است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




پرستويی اهل روستايی در حوالی همدان است. اين بازيگر شناخته‌شده سينما و تلويزيون پس از کناره‌گيری از بازيگری اين روزها در روستای پدری خود مشغول کشاورزی است و زندگی جديدی را در پيش گرفته است.

تاکنون کارگردان‌های زيادی تلاش کرده‌اند تا او را دوباره به دنيای بازيگری بازگردانند، اما پرستويی که از لحاظ روحی آمادگی حضور مجدد در سينما را ندارد به تمامی اين پيشنهادها پاسخ منفی داده است. نکته جالب توجه اين است که پرستويی حتی حاضر به ايفای نقش در پروژه «چ» به کارگردانی ابراهيم حاتمی‌کيا نيز نشده است.

پرستويی تاکنون پنج تجربه همکاری با حاتمی کيا داشته و بهترين نقش‌های خود را نيز در آثار اين کارگردان ايفا کرده است، اما به دليل شرايط خاص خود حاضر نشده در اين فيلم ايفای نقش کند و طبق شنيده‌ها، پيشنهاد ۶۰۰ ميليون تومانی اين پروژه برای ايفای نقش شهيد چمران نيز سبب نشده تا پرستويی از تصميم خود منصرف شود.

فيلم‌های «خرس» و «من و زيبا» آخرين آثاری است که پرستويی در آنها ايفای نقش کرده و در جشنواره فيلم فجر نمايش سال گذشته نمايش داده شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016