سه شنبه 27 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ساختمان شماره دو خانه موسيقی با حکم قضايی تعطيل شد

ساختمان شماره دو خانه موسيقی صبح سه‌شنبه ۲۷ تيرماه از سوی منطقه ۱۱ شهرداری تهران تعطيل شد.

به گزارش خبرنگار بخش موسيقی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، يکی از مسئولان شهرداری منطقه ۱۱ که اقدام به تعطيلی اين واحد کرد، گفت: اين واحد به همراه چند انجمن ديگر حدود ۱۲ سال است که به طور رايگان در اختيار مديران آنها قرار دارد اما شهرداری اکنون تصميم گرفته اين واحدها را پس بگيرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی اظهار کرد: ما بارها اين موضوع را به مديران اعلام کرديم و اين کار را با حکم قضايی انجام داده‌ايم.

پس از پيگيری خبرنگار ايسنا،‌ حميدرضا نوربخش - مديرعامل خانه موسيقی - از تعطيل شدن اين خانه اظهار بی‌اطلاعی کرد و افزود: بنده اکنون به همراه گروه شهبازی در شهرستان به سر می‌بريم و از تعطيل شدن خانه خبر نداريم.

به گزارش ايسنا، فعاليت انجمن تئاتر آزاد و انجمن دانش‌آموختگان بازيگری هم که در اين ساختمان مستقر هستند، متوقف شده است.

همچنين خانه تئاتر نيز تهديد به تعطيلی شده است اما پس از اعلام مسوولان آن مبنی بر اينکه تا پايان سال ۹۲ با شهرداری قرارداد دارند، مسوولان شهرداری منطقه ۱۱ از اين اقدام صرف‌نظر کردند.

***

مديرعامل خانه موسيقی ۲۴ ساعت از شهرداری مهلت گرفت

مديرعامل خانه موسيقی در پی تعطيلی ساختمان شماره ۲ اين خانه که ۲۷ تير ماه از سوی منطقه يازده شهرداری صورت گرفته بود، ۲۴ ساعت مهلت گرفت.

حميدرضا نوربخش که اين روزها برای تور کنسرت شهرستانی گروه «شهنازی» در تبريز به سر می‌برد با اعلام اين مطلب به خبرنگار بخش موسيقی ايسنا،‌ گفت: مسئولان منطقه يازده شهرداری تهران، ۲۴ ساعت به خانه موسيقی مهلت داده تا تسويه حساب خود را انجام دهيم. اکنون بنده به سمت تهران حرکت کردم تا طی ۲۴ ساعت آينده مشکل را حل کنم.

او درباره کارکردهای ساختمان شماره ۲ خانه موسيقی توضيح داد: ساختمان شماره دو در واقع بيشتر مورد توجه مراجعه کنندگان خانه موسيقی قرار می‌گرفت و اعضا برای کارهای عضويت و بيمه خود به اين ساختمان مراجعه می‌کنند، بنابراين اين ساختمان اهميت ويژه‌ای دارد.

به گزارش ايسنا، يکی از مسئولان شهرداری منطقه ۱۱ که اقدام به تعطيلی اين واحد کرده بود درباره دلايل اين تعطيلی توضيح داد: اين واحد به همراه چند انجمن ديگر حدود ۱۲ سال است که به طور رايگان در اختيار مديران آنها قرار دارد، اما شهرداری اکنون تصميم گرفته اين واحدها را پس بگيرد. ما بارها اين موضوع را به مديران اعلام کرديم و اين کار را با حکم قضايی انجام داده‌ايم.

ساختمان شماره دو خانه موسيقی صبح سه‌شنبه ۲۷ تيرماه از سوی منطقه ۱۱ شهرداری تهران تعطيل شد.

فعاليت انجمن تئاتر آزاد و انجمن دانش‌آموختگان بازيگری هم که در اين ساختمان مستقر هستند، متوقف شده است.

همچنين خانه تئاتر نيز تهديد به تعطيلی شده است اما پس از اعلام مسوولان آن مبنی بر اينکه تا پايان سال ۹۲ با شهرداری قرارداد دارند، مسوولان شهرداری منطقه ۱۱ از اين اقدام صرف‌نظر کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016