چهارشنبه 11 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پیشگیری از حوادث مهمترین عامل در كاهش زندانیان جرائم غیرعمد است

سمنان - مدیرعامل ستاد دیه كشور پیشگیری را مهمترین عامل در كاهش شمار زندانیان جرائم غیر عمد در كشور دانست.

'اسدالله جولایی' سه شنبه شب در مراسم جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در سمنان افزود: پیشگیری در مسایل رانندگی، بویژه پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز، استفاده نكردن از خودروهای دارای نقص فنی و برخورداری از بیمه را از مواردی دانست كه موجب كاهش زندانیان مرتبط با جرایم رانندگی و دیه می شود.

وی گفت: در كشور هم اكنون یك هزار و 500 راننده به علت این نوع حوادث در زندان به سر می برند.

جولایی همچنین صدور چك بی محل را در نظام مقدس جمهوری اسلامی فعلی حرام خواند و افزود: برای كاهش زندانیان جرائم غیر عمد، نقش رسانه ها و اطلاع رسانی بسیار موثر است.

مدیرعامل ستاد دیه كشور گفت: در ماه مبارك رمضان امسال 200 جشن گلریزان آزادی زندانیان در شهرهای مختلف كشور برگزار می شود.

در مراسم جشن گلریزان سمنان كه با حضور استاندار سمنان و جمعی از مسوولان برگزار شد خیرین و نیكوكاران یك میلیارد و 660 میلیون ریال برای آزادی زندانیان كمك كردند.

'عباس رهی' استاندار سمنان 50 میلیون ریال و كمیته امداد امام خمینی نیز 70 میلیون ریال به این امر خداپسندانه اختصاص دادند.

مدیركل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان سمنان به خبرنگار ایرنا گفت: 123 زندانی جرائم غیر عمد در این استان در زندان به سر می برند و برای آزادی این افراد به 50 میلیارد ریال نیاز است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




'حسین آذرمهری' خاطرنشان ساخت: با گذشت شاكیان و تلاش مددكاران تاكنون بیش از 25 میلیارد ریال از این رقم تامین شده و امیدواریم در جشن های گلریزان خیرین و نیكوكاران با كمك های خود زمینه فراهم شدن بقیه این مبلغ را فراهم و موجب آزادی این زندانیان شوند.

وی یادآور شد: زندانیان جرائم غیر عمد عمدتا مربوط به دیه ناشی از تصادفات رانندگی، چك بلامحل غیر از كلاهبرداری و مهریه معقول است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016