دوشنبه 16 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

طلبه‌ها و هيات‌های مذهبی در اولويت دريافت مجوز مهدهای کودک هستند

معاون اجتماعی سازمان بهزيستی گفت: طلبه‌های زن و هيات‌های مذهبی در اولويت دريافت مجوز ايجاد مهدهای کودک هستند، چرا که ايجاد مهدهای کودک با رويکرد دينی در اولويت سازمان بهزيستی قرار دارد.

محمد نفريه در گفت‌وگو با خبرنگار «اجتماعی» خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار کرد: ويرايش دوم کتاب آموزش مفاهيم دينی از مهرماه در ميان مهدهای کودک سراسر کشور توزيع می‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: ويرايش نخست اين کتاب، در سه هزار نسخه ۱۰ جلدی به چاپ رسيد، سپس ميان اساتيد حوزه و دانشگاه و مهدهای ممتاز توزيع و بعد از جمع‌آوری نظرات آنها، ويرايش دوم اين کتاب انجام شد.

معاون اجتماعی سازمان بهزيستی در ادامه با اعلام خبر انعقاد تفاهم‌نامه ميان سازمان بهزيستی و هيا‌ت‌های مذهبی بزرگ کشور، اظهار کرد: بر اساس اين تفاهم‌نامه‌، هيات‌های مذهبی برگزيده، مهدهای کودک با رويکرد دينی ايجاد می‌کنند.

نفريه در ادامه با اشاره به تصويب آيين‌نامه اورژانس اجتماعی در کميسيون اجتماعی و دولت الکترونيک هيات دولت، از مطرح شدن اين آيين‌نامه در هيات دولت ظرف دو هفته آينده خبر داد.

وی در پايان اظهار اميدواری کرد که لايحه حمايت از خانواده که پس از عودت از سوی شورای نگهبان به مجلس شورای اسلامی، مورد بازنگری قرار گرفته و دوباره به شورای نگهبان ارسال شده است، پس از سه سال راکد ماندن به تصويب نهايی برسد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016