یکشنبه 15 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فراخوان جديد برای مشمولان ديپلم و زير ديپلم متولد ۷۳

خبرگزاری آريا - سازمان وظيفه عمومی ناجا در اطلاعيه‌ای کليه مشمولان ديپلم و زيرديپلم دارای برگ آماده به خدمت به تاريخ نوزدهم مردادماه سال جاری برای اعزام به خدمت فراخواند.
به گزارش خبرگزاری آريا، سازمان وظيفه عمومی نيروی انتظامی در گزارشی، ضمن فراخوان کليه مشمولان غايب و غيرغايب متولد( ۱۳۵۵ ) تاپايان مرداد( ۱۳۷۳ ) برای انجام خدمت دوره ضرورت در اطلاعيه‌ای اعلام کرد: کليه مشمولان ديپلم وزير ديپلم سال‌های مذکورکه برگ آماده به خدمت به تاريخ نوزدهم مرداد ماه سال ۱۳۹۱ از سازمان وظيفه عمومی ناجا دريافت کرده‌اند می‌بايست راس ساعت و تاريخ درنظرگرفته شده در محل و مراکزتعيين شده به منظور اعزام به خدمت دوره ضرورت حضورداشته باشند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مشمولان ساکن تهران بزرگ:
براساس اين گزارش، کليه مشمولان ديپلم و زيرديپلم غايب وغيرغايب که دارای برگ آماده به خدمت به تاريخ نوزدهم مرداد ماه سال ۱۳۹۱ هستند، می­‌بايست رأس ساعت ۶ صبح روز( شنبه ۲۱مردادماه سالجاری) به محل و مراکزی که توسط سازمان وظيفه عمومی ناجا درقالب برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نيروهای مسلح ابلاغ شده است حضور يافته تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

مشمولان ساکن سايراستان‌ها:
در اين گزارش آمده است که کليه مشمولان ديپلم وزيرديپلم غايب و غيرغايب که دارای برگ آماده به خدمت به تاريخ نوزدهم مرداد ماه سال ۱۳۹۱ هستند؛ بايستی رأس ساعت ۷ صبح شنبه(۲۱ مردادماه سالجاری) به معاونت وظيفه عمومی استان محل سکونت مراجعه تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.
براساس اين گزارش، عدم حضور به موقع درزمان و محل‌های تعيين شده غيبت محسوب می‌شود و در ضمن آن دسته از مشمولانی که به هر دليل تاکنون موفق به دريافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نشده‌اند می‌توانند به نزديکترين دفاتر خدمات الکترونيک انتظامی(پليس+۱۰) مراجعه و نسبت به دريافت برگ مذکور اقدام و براساس اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016