سه شنبه 19 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هوای تهران باز هم در شرايط هشدار قرار گرفت

مهر ـ مدير عامل شرکت کنترل کيفيت هوای تهران با بيان اينکه در حال حاضر شاخص ذرات معلق کمتر از دو و نيم ميکرون روی عدد ۱۵۲ ايستاده گفت: هوای تهران در شرايط هشدار قرار گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


يوسف رشيدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس اطلاعات رسيده از ايستگاههای سنجش آلودگی هوای شهر تهران برميزان غلظت تمام آلاينده ها به غير از آلاينده منواکسيد کربن نسبت به روز گذشته در همين ساعت افزوده شده است به اين ترتيب ميانگين غلظت آلاينده ذرات معلق کمتر از دو و نيم ميکرون فراتر از حد مجاز بوده و شاخص کيفيت هوا هم اکنون در شرايط هشدار است.

به گفته وی، در حال حاضر در نمايشگر سنجش آلودگی، آلاينده دی اکسيد گوگرد با ۱۰ واحد افزايش نسبت به روز گذشته روی عدد ۴۵، آلاينده ازن با ۳ واحد افزايش روی عدد ۳۰، ذرات معلق کمتر از ۱۰ ميکرون با ۷ واحد افزايش روی عدد ۹۱ و ذرات معلق کمتر از دو و نيم ميکرون با ۱۸ واحد افزايش روی عدد ۱۵۲ ايستاده است.

مدير عامل شرکت کنترل کيفيت هوای تهران تصريح کرد: همچنين در حال حاضر آلاينده منواکسيد کربن با ۴ واحد کاهش نسبت به روز گذشته روی عدد ۳۷ قرار گرفته است.

رشيدی اظهار داشت: گزارش هواشناسی حاکی از آسمانی قسمتی ابری در پاره ای نقاط غبارآلود گاهی همراه با افزايش ابر و وزش باد در ارتفاعات بارش برف و باران است به اين ترتيب انتظار می رود شاخص کيفيت هوا در شرايط ناسالم قرار گيرد.

وی افزود: افزايش احتمال علائم تنفسی در افراد حساس، تشديد بيماری قلبی و ريوی، مرگ و مير زودرس در افراد مبتلا به بيماريهای قلبی، ريوی و افراد مسن از اثرات بهداشتی آلاينده ذرات معلق کمتر از دو و نيم ميکرون است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016