سه شنبه 19 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خلع مديرکل دفتر چاپ وزارت ارشاد پس از کمتر از سه هفته

liv J يوسف افراش که اواخر آذرماه امسال به عنوان مديرکل دفتر امور چاپ وزارت ارشاد منصوب شده بود، با اعطای حکم وزير ارشاد به فرد ديگری برای تصدی اين سمت، از مسئوليت خود خلع شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش مهر، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی احمد علمشاهی را به عنوان مديرکل جديد دفتر امور چاپ اين وزارتخانه منصوب کرد.

مديرکل جديد دفتر امور چاپ با پيشنهاد علی اسماعيلی، سرپرست معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد و با حکم سيدمحمد حسينی وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شده است.

در بخشی از اين حکم آمده است: نشر و گسترش فرهنگ و هنر با ظهور صنعت چاپ ابعاد گسترده‌تری به خود گرفت و به سطوح مختلف جامعه راه يافت. بنا به پيشنهاد سرپرست معاونت امورفرهنگی و با توجه به شايستگی و سوابق فرهنگی جنابعالی، به موجب اين حکم به عنوان «مديرکل دفتر امورچاپ» منصوب می‌شويد.

در بخش ديگری از اين حکم آمده است؛ اميد است به نگاه و انديشه ثاقب و نافذ خود و نوآوری‌هايی که در جنابعالی شاهد هستيم، همگام با تحولاتی که در اين صنعت در سطح جهانی در حال شکل‌گيری است، صنعت چاپ ايران را شتابی ‌ديگر و حرکتی‌نو بخشيد و به رونق اين صنعت ياری رسانيد.

خبر انتصاب فردی جديد (احمد علمشاهی) به عنوان مديرکل دفتر امور چاپ وزارت ارشاد در حالی از سوی روابط عمومی معاونت امور فرهنگی اين وزارتخانه به رسانه‌ها اعلام شده است که يوسف افراش اواخر آذرماه امسال از سوی علی اسماعيلی سرپرست معاونت فرهنگی عهده‌دار اين سمت شده بود.

افراش در گفتگويی انتصاب خود را به عنوان مديرکل دفتر امور چاپ وزارت ارشاد تائيد و تاکيد کرده بود که حکم اسماعيلی سرپرست معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تصدی اين سمت هفته گذشته (هفته آخر آذر) به وی ابلاغ شده است.

تلاش خبرنگار ما برای پيگيری اين انتصاب سئوال‌برانگيز و مبهم از علی اسماعيلی سرپرست معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد تا اين لحظه به نتيجه نرسيده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016